ارائه خدمات بهتر با تقویت زیرساخت ها در نواحی و مناطق
ارائه خدمات بهتر با تقویت زیرساخت ها در نواحی و مناطق
سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: رویکرد جدید در شرکت به سمت تقویت نواحی، مناطق و شهرستان هاست؛ چراکه هر چه زیرساخت ها در زیرمجموعه قوی تر باشد خدمات بهتری به مشترکان ارائه داده می شود

به گزارش نوژان نیوز، کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت در صد و بیست و دومین جلسه هیات مدیره که در اداره گاز ناحیه کمالشهر برگزار شد، اظهار کرد: از زمان پذیرفتن این مسئولیت تلاش کردیم رویکرد به سمت نواحی، مناطق و شهرستان ها باشد؛ چراکه هر چه زیرساخت ها در زیرمجموعه قوی تر باشد خدمات بهتری به مشترکان ارائه داده می شود.

وی ادامه داد: در بررسی های میدانی که صورت گرفته همکاران از نظر اقلام اداری دچار کاستی هایی هستند که بنای کار بر جبران است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: در دیدارهایی که از اداره های مختلف در سطح استان برگزار شده به روسای ادارات گفته شده تا لیست تمامی اقلام مورد نیاز جمع آوری شود تا با واحد کالا به صورت تخصصی ورود کرده و بهترین کالا در اختیار همکاران قرار گیرد.

ایمانی فولادی با بیان اینکه دغدغه همکاران در شرکت گاز استان البرز خدمت به مردم شریف استان البرز است، ادامه داد: با تصمیمات و پیش بینی های لازم توسط هیات مدیره بخشی از دغدغه معیشتی همکاران برطرف شد، اکنون تلاش داریم تا در بخش اقلام اداری نیز وسایل مورد نیاز کارکنان در شرکت گاز البرز فراهم شود.

ارسال ۲ میلیون و نیم پیامک به شهروندان برای مصرف بهینه گاز

سومین جلسه کمیته سوخت و انرژی با حضور مسئولان ارشد استان و دستگاه های خدمات رسان در شرکت گاز استان البرز برگزار شد.

کامران ایمانی فولادی سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: اهمیت این جلسه از انجایی است که برنامه ریزی سوخت، تصمیم گیری در مورد سهمیه بندی، قطعی های احتمالی، تعطیلی مدارس یا اداره کردن به صورت مجازی، کاهش ساعت اداری، قطع گاز مراکز ورزشی و تفریحی در آن اتخاذ می شود.

وی با بیان اینکه اهمیت این جلسه به اندازه ای است که مدیران کل برخی ادارات شخصا در این کارگروه حضور پیدا می کنند، ادامه داد: سومین جلسه کمیته سوخت در حالی برگزار شد که جبهه هوای بارشی وارد کشور شده که در نتیجه آن بارندگی در استان شروع شده و در نتیجه آن در روزهای آینده بر اساس نظر کارشناس هواشناسی با افت دمای هوا مواجه خواهیم بود.

سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده تمام کارکنان امدادی شرکت گاز در حال آماده باش کامل بود و جلسه های درون سازمانی کمیته سوخت زمستانی هر روز برگزار شده و پایش دمای ادارات و مراکز تجاری نیز به صورت روزانه در حال انجام است.

ایمانی فولادی مطرح کرد: پیش از اینکه سوخت صنایع قطع شود، محدودیت هایی اعمال شده و مضاف بر این گاز برخی از مشترکان صنعتی از جمله کوره های آجر پزی قطع شده و برای برخی صنایع محدودیت ۵۰ درصد اعمال شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۳ هزار و ۲۰۵ مورد پایش در استان البرز انجام شده، خاطر نشان کرد: از ۹۳۳ ویلا بازدید شده و برای ۲۳۱ مالک ویلا اخطار و گاز ۲۰۴ ویلا قطع شده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: از ۶۱۶ گرماتابش بازدید شده که به ۱۸۸ مورد اخطار داده شده و ۱۸۷ مورد نیز قطع شده است.

ایمانی فولادی با بیان اینکه از ۶۰۹ واحد صنعتی برای پایش بازدید شده است، مطرح کرد: برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم برای رعایت دمای رفاه و استفاده بهینه از گاز ۲ میلیون و نیم پیامک ارسال شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۱۰ روز آینده بر اساس پیش بینی هواشناسی روزهای سردی را پیش رو داریم و هفته بحرانی پیش بینی می کنیم بسته پیشنهادی شرکت گاز استان البرز که شامل استفاده برخی از صنایع از سوخت دوم، مجازی کردن مدارس، کاهش ساعت کارای ادارات و … تقدیم استاندار البرز شده است.