احداث گلخانه در اراضی قولنامه ای البرز بلامانع است
احداث گلخانه در اراضی قولنامه ای البرز بلامانع است
استاندار البرز گفت: احداث گلخانه در اراضی قولنامه ای این استان بلامانع است و به دریافت پروانه احداث نیاز ندارد.

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبداللهی” در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: طی ۲ سال گذشته برای یک هزار و پنج هکتار از اراضی استان مجوز احداث گلخانه صادر شده که از این میزان حدود ۷۰۰ هکتار اجرایی شده است.

استاندار البرز گفت: برای احداث یک هزار و ۵۰۰ هکتار گلخانه دیگر باید در تمام شهرستان های تابعه استان برنامه ریزی شود.

وی افزود: تمام گلخانه هایی که مجوز احداث دریافت کرده اند باید ظرف کمتر از ۶ ماه نسبت به احداث اقدام کنند.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف و ساماندهی محله اسلام آباد کرج، بیان کرد: این امر از مطالبه های جدی مردم است و باید با پیگیری ویژه نسبت به بازگشایی معابر و تغییر کاربری اراضی منطقه، اقدام شود.

عبداللهی گفت: احیای تالاب صالحیه باید با بهره گیری از مشاور و بررسی و ارایه طرح از این طریق دنبال شود تا براساس آن تصمیم گیری لازم را داشته باشیم.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر یادآورشد: این ایام خاطرات جانفشانی های ملت شریف ایران اسلامی برای استقرار جمهوری اسلامی و تحقق استقلال و آزادی است.

استاندار البرز ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدا و ایثارگرانی است که هر کدام از ما به نوعی وابسته آنها هستیم، بنابراین باید از آنچه که به خواست و اراده مردم شکل گرفته با تمام وجود حفاظت و صیانت کنیم.

عبداللهی به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخت و گفت: حضور حداکثری مردم درانتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری

در واقع مهر تاییدی بر جمهوری اسلامی ایران و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.