احداث پارکینگ‌های طبقاتی یکی از گزینه‌های رفع معضلات ترافیکی در مناطق پر تردد
احداث پارکینگ‌های طبقاتی یکی از گزینه‌های رفع معضلات ترافیکی در مناطق پر تردد
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج ضمن اشاره به امکانات تجاری فراهم شده در پروژه پارگینگ طبقاتی عمومی شهرداری کرج واقع در بلوار مولانا در منطقه ۸، گفت: این امکانات عامل توجیه اقتصادی پروژه است.

به گزارش نوژان نیوز، محمدرضا ناصرخاکی در مراسم افتتاحیه پارگینگ طبقاتی عمومی شهرداری کرج واقع در بلوار مولانا در منطقه ۸ که با حضور رییس و اعضای شورای شهر کرج، شهردار کرج، معاونین شهردار و دیگر مسولان، برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و دیگر حاضران، همچنین اصحاب رسانه، عنوان کرد: در اجرایی شدن این پروژه همکاران بنده در معاونت فنی عمرانی نقش پررنگی داشتند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی یکی از گزینه‌های رفع معضلات ترافیکی در مناطق پر تردد است، گفت: امید است این پروژه نیز به عنوان راهگشا ترین موضوعات در بخش ترافیک باشد.

ناصرخاکی در ادامه صحبت‌های خود به اطلاعات فنی پروژه اشاره کرد و افزود: این پارکینگ با مساحت ۱۰ هزار متر مربع در ۱۰ طبقه و گنجایش ۲۵۰ خودرو در اختیار شهروندان قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین به امکانات تجاری در طبقه آخر پارکینگ یا بام و ایجاد سه باب مغازه در همکف اشاره و بیان کرد: با فراهم کردن این امکانات توجیه اجرایی پروژه در بخش سرمایه گذاری و اقتصادی ایجاد شده است.