آغاز عملیات احداث ۵۰ زمین چمن ورزشی در محله های کم برخوردار البرز
آغاز عملیات احداث ۵۰ زمین چمن ورزشی در محله های کم برخوردار البرز
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از آغاز عملیات احداث ۵۰ زمین چمن ورزشی روباز در مدارس محله های کم برخوردار این استان خبرداد.

به گزارش نوژان نیوز،محمد جواد کاظمینی” افزود: این زمین های چمن خارج از ساعات آموزشی مدارس در اختیار ساکنان محله های کم برخوردار قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه ۶۶ محله کم برخوردار برای خدمات رسانی قرارگاه اجتماعی استان البرز مشخص شده است،بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در این محله ها بهسازی و زیبا سازی مدارس است .

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز یادآورشد: تاکنون بیش از یک هزار پروژه عمرانی درمحله های هدف قرارگاه اجتماعی استان مشخص شده است.

وی گفت: آسفالت، دیوار کشی و زیرسازی، جدول گذاری ، ترمیم جدول، حمل و دفن کنترل شده پسماند، احداث دیوار حفاظتی بافت فرسوده وحفظ و نگهداری فضای سبز از جمله این پروژه ها است .

کاظمینی اضافه کرد:تهیه مخزن زباله،احداث آتش نشانی، زیباسازی شهرک،اجاره ساختمان برای سرای محله (خانه فرهنگ)،آسفالت و جدول گذاری با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز است .

وی اظهار کرد: یکی از مناطق هدف قرارگاه اجتماعی البرز شهر ماهدشت است که اکنون احداث زمین چمن مصنوعی به همراه سایت بازی کودکان ، تجهیز و بازسازی ۲ پارک محله ای، تعمیر و بازسازی سالن ورزشی، پخش آسفالت معابر وخیابان ها در این شهر در حال اجرا است.

 

ضرورت زمان بندی پروژه ها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز هدف از اجرای پروژه های مختلف عمرانی ، آموزشی و فرهنگی را در مناطق کم برخوردار تغییر سیمای این مناطق و رفع مشکلات و کمبودهای مردم عنوان کرد .

وی افزود: براین اساس شهرداری ها موظف به زمانبندی پروژه ها در این محله ها شده اند.