آغاز طرح آموزشی آشنایی دانش بنیان ها با قوانین اقتصادی در البرز
آغاز طرح آموزشی آشنایی دانش بنیان ها با قوانین اقتصادی در البرز
رییس پارک علم و فناوری استان البرز از آغاز اجرای طرح آموزشی آشنایی دانش بنیان ها با قوانین اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز،مهدی عباسی” افزود: در اجرای این طرح شرکت های دانش بنیان با بسته های حمایتی، قوانین تولید، مناقصه و چگونگی بهره مندی از اعتبارات مالیاتی آشنا شوند.

وی بیان کرد: بسته های حمایتی ویژه شرکت های دانش بنیان، بهره مندی از اعتبارات مالیاتی ویژه شرکت های فناور و فرآیند جدید دانش بنیانی از محورهای موضوعی آموزشی در این طرح است.

عباسی یادآورشد: این طرح آموزشی به دنبال امضای تفاهم نامه مشترک پارک علم و فناوری البرز و مرکز آموزشی عالی امام خمینی (ره) در حوزه فناوری به اجرا درآمده است.

رییس پارک علم و فناوری البرز بیان کرد: این تفاهم‌نامه همکاری به منظور بهره مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی با هدف توسعه خدمات فناورانه بخش کشاورزی، امنیت غذایی، فناوری زیستی و حمایت از فناوران و صاحبان ایده در استان البرز منعقد شده است.

رییس پارک علم و فناوری استان البرز، توانمند سازی علاقمندان راه اندازی کسب و کارهای نوپا از طریق برگزاری رویدادها و دوره‌های مشترک، شناسایی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی، صنایع غذایی، فناوری زیستی و امنیت غذایی در استان، جذب سرمایه ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و فناوری زیستی مستقر در استان البرز از برنامه های مهم این پارک برشمرد.

استان البرز حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان دارد.