جوانان از همین امروز در راستای ارتقا سطح مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، جانانه پای کار آیند
جوانان از همین امروز در راستای ارتقا سطح مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، جانانه پای کار آیند
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه امسال باید با حضور اقشار به ویژه جوانان دلسوز، فعال، متخصص در تمامی سطوح کشور با بالاترین میزان مشارکت انجام پذیرد چرا که دشمنان و بدخواهان ملت ایران با سیاه‌نمایی‌، تخریب‌ و توطئه‌های مختلف جنگ ترکیبی تمام عیاری به راه انداخته و بدنبال القاء یأس و ناامیدی و دلسرد نشان دادن مردم و ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم و ایجاد دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولین می‌باشند.

به گزارش نوژان نیوز، معاون امور جوانان نظام مسائل کشور گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه امسال باید با حضور اقشار به ویژه جوانان دلسوز، فعال، متخصص در تمامی سطوح کشور با بالاترین میزان مشارکت انجام پذیرد چرا که دشمنان و بدخواهان ملت ایران با سیاه‌نمایی‌، تخریب‌ و توطئه‌های مختلف جنگ ترکیبی تمام عیاری به راه انداخته و بدنبال القاء یأس و ناامیدی و دلسرد نشان دادن مردم و ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم و ایجاد دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولین می‌باشند.

رام برزینی در ادامه افزود؛ ملت بصیر و آگاه ایران صرف نظر از تمامی اختلاف سلیقه‌‌ها و تعدد آراء و نظرات، در یک موضوع وحدت نظر دارند و آن هم داشتن ایرانی قوی در میان کشورهای دنیا می‌باشد. امروز می‌توان با حضوری عظیم، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان کشور چه در داخل و چه خارج کوبید.

می‌توان وضعیت موجود را در مسیر وضعیت مطلوب قرار داد، این فقط با رأی ما امکان پذیر است.

جوانان کشور باید دست در دست یکدیگر با حضور مسئولانه خود در فرآیند تبیین و جذب مشارکت اقشار در انتخابات و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و اهمیت موضوع انتخابات را عملیاتی نمایند.

معاون امور جوانان نظام مسائل از اهتمام ویژه دبیرکل و معاونین مجمع مشورتی نظام مسائل برای ارائه الگویی فرآیند محور در خصوص نحوه‌ی ارتقای سطح مشارکت اقشار به ویژه جوانان و نخبگان در انتخابات پیش رو خبر داد و از جوانان حاضر در سطح تمامی ۳۱ استان کشور جهت ارائه پیشنهادات و نظرات تخصصی خود دعوت به همکاری نمود.

رام برزینی در پایان حضور جوانان فعال، دلسوز، تحصیلکرده و انقلابی از سراسر کشور در مجمع مشورتی نظام مسائل را که دغدغه‌ی اعتلای کشور در مسائل متنوع دارند غنیمت شمرده و از جوانان برای همراهی و حضور در کمیسیون‌های ۱۰ گانه نظام مسائل دعوت به همکاری نمود.