طرح شاداب سازی مدارس در کمالشهرِ کرج کلید خورد
طرح شاداب سازی مدارس در کمالشهرِ کرج کلید خورد
رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر کرج از اجرای طرحِ ترمیم و شاداب سازی مدارس کمال شهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، مهندس شهبازی در حاشیه بازدید از طرحِ ترمیم و شاداب سازی مدارس کمال شهر ضمن اعلام این‌مطلب افزود: اهمیت گسترش فضاهای آموزشی و حمایت از مقوله مهم آموزش، امریست بدیهی و حیاتی و رسیدگی به کمبودها و نواقص این عرصه مهم، تاثیر گذار در رشد وتعالی جامعه ،از این رو شورای اسلامی و شهرداری کمالشهر ضمن همکاری و همراهی با مدیران مدارس در امور مختلف، در تابستان سال جاری، باهزینه ای بالغ بر دومیلیارد تومان ،طرح شاداب سازی را نیز در سطح مدارس کمالشهر پیاده نموده است.

شهبازی در ادامه افزود:این طرح شامل رنگ آمیزی محوطه و کلاسها،ترمیم سرویس بهداشتی و تعویض شیرآلات و ترمیم آبخوری می باشد‌.

وی افزود:برای اجرای این طرح ،مدیریت شهری با همکاری بنیاد فرهنگی نصر دومیلیارد تومان هزینه کرده است.

ریس شورای اسلامی کمالشهر در ادامه گفت:بسیج و قرارگاه های جهادی کمالشهر از جمله قرارگاه جهادی شهید حججی نیز همچون گذشته درکنار مدیریت شهری بوده و اجرای این طرح را در مدارس،برعهده گرفته اند.

شهبازی در خاتمه افرود:این طرح در بیش از ۲۵ مدرسه در کمالشهر خرمدشت پیشاهنگی گلدشت و رضوانیه تا پیش از بازگشایی مدارس اجرا و به اتمام خواهد رسید.
گفتنی است طرح فوق برای نخستین بار در سطح مدارس کمالشهر انجام پذیرفته است.