یک هزار و ۶ طرح برای توسعه صنعت البرز به اجرا درآمد
یک هزار و ۶ طرح برای توسعه صنعت البرز به اجرا درآمد
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز اعلام کرد: یک هزار و ۶ طرح صنعتی در دولت سیزدهم با ارزش ریالی ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرک های صنعتی دولتی این استان در حال اجرا است.

به گزارش نوژان نیوز،حمیدرضا عقاب نشین” در این باره گفت: این طرح های صنعتی ۴۲ هزار و ۶۴۲ فرصت کار را به اشتغال استان البرز اضافه خواهند نمود.

وی یادآور شد: از مجموع یک هزار و ۶ طرح صنعتی یاد شده هم اینک ۲۴۹ طرح در مرحله تخصیص زمین، ۱۰۹ طرح صنعتی در مرحله دیوار کشی، ۸۰ طرح صنعتی در مرحله ابتدایی اجرای اسکلت، ۱۴۸ طرح صنعتی در مرحله تکمیل اسکلت، ۲۴۱ طرح صنعتی در مرحله تکمیل سالن تولید و ۱۷۹ طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند.

این مسئول با اشاره به تعداد واحدهای بهره برداری شده در شهرکهای صنعتی دولتی استان البرز افزود: اکنون یک هزار و ۷۱۴ واحد صنعتی بهره برداری شده در استان البرز داریم که با سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی خود موفق به ایجاد ۴۶ هزار و ۷۹۳ شغل شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز بیان کرد: اکنون در مجموع ۲ هزار و ۷۲۰ واحد بهره برداری شده صنعتی و طرح صنعتی در شهرکهای صنعتی دولتی استان البرز شامل شهرکهای اشتهارد، نظرآباد، کوثر و امیدالبرز مشغول به فعالیت هستند.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.