خروجی اقدامات شهرداری کرج کجاست؟ از امام جمعه کرج بابت عدم عملکرد شهرد اری عذرخواهی میکنم
خروجی اقدامات شهرداری کرج کجاست؟ از امام جمعه کرج بابت عدم عملکرد شهرد اری عذرخواهی میکنم
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر اقدامی از سوی شهرداری کرج صورت گرفته است، نتیجه آن کجاست؟ سرانجام ورودی های شهر کرج و جمع آوری زباله ها چه شد؟ دلیل خاموشی و تاریکی برخی معابر و به خطر افتادن امنیت مردم چیست؟

به گزارش نوژان نیوز، علی قاسم پور در یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی این شورا با اشاره به تذکرات مکرر خود به شهردار کرج در سال گذشته که بارها و بارها صورت گرفته، خطاب به وی اظهارداشت: خروجی این تذکرات ملموس نیست و شاید بهتر است بگوییم اصلا مشاهده نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نکات مطرح شده خطاب به شهردار کرج اذعان کرد: یکی از این موارد، زیبا سازی کرج بود که به صورت کلی تعطیل است و شهرداری اقدامی به نام زیباسازی در این کلانشهر انجام نمی دهد. پاکیزه نگداشتن شهر و روند جمع آوری زباله ها دارای اشکال است که این تذکر نیز بارها و بارها خدمت شما عرض شد.

قاسم پور با بیان اینکه در مورد روشنایی شهر از همین تریبون بارها مواردی را بیان و تاکید کردیم که این موضوع امنیت همشهریان را تهدید می کند و جان، مال و ناموس مردم در خطر است، بیان کرد: جناب آقای حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز بابت عدم عملکرد شهرداری کرج، بنده از شما عذرخواهی می کنم که این موارد باید بارها از تریبون نماز جمعه بیان شود.

وی با اشاره به بندهای ماده ۵۵ و تاکید بر مطالعه آن ها بیان کرد: چرا باید به گونه ای عمل شود که ساده ترین وظایف شهرداری انجام نشود و اگر اقدامی صورت گرفته است، نتیجه آن کجاست؟ سرانجام ورودی های شهر کرج و جمع آوری زباله ها چه شد؟ دلیل خاموشی و تاریکی برخی معابر و به خطر افتادن امنیت مردم چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: اکنون که هیچ یک از موارد مذکور انجام نشده است، لااقل شهر را پاکیزه نگداریم و به گونه ای عمل کنیم که زباله ها از سطح شهر جمع آوری و چهره آن زیبا شود، نور معابر کافی باشد، چند اقدام مهم در زمینه زیباسازی شهر انجام دهیم. از شما که شهردار و منتخب اعضای شورا هستید می خواهیم موارد مذکور که دغدغه امام جمعه کرج نیز هستند، با جدیت و فوریت پیگیری شوند.