تداوم روند شناسایی و پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در سطح شهر
تداوم روند شناسایی و پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در سطح شهر
رئیس سازمان مدیریت پسماند از تداوم روند شناسایی و پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در سطح شهر خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، محمد رضا خسروی اظهار داشت: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات و پسماندها علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز در تجمع حیوانات موذی و مزاحم دخیل است و شهروندان از فعالیت آنها گلایه مند می باشند، همچنین این واحدها اکثراً کودکان کار و اتباع غیرمجاز را بکارگیری می نمایند که از جهاتِ مختلف با قوانین مغایرت دارد.

خسروی با اشاره به تداوم اجرای طرح برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در خیابان شهید ایرانی حصارک با همکاری نیروی انتظامی (کلانتری ۱۶حصارک ) و منطقه پنج و سه شهرداری کرج  و هماهنگی مقام قضائی اظهار کرد: در راستای ادامه طرح پاکسازی خیابان شهید ایرانی و با دستور معاون دادستان مبنی بر تشدید برخورد قانونی با عوامل و متصدیان فعال در حوزه پسماند مراکز غیرمجاز شناسائی و پلمپ شد.
وی ادامه داد: در هر حال شهرداری صرفاً در دایره قوانین توان برخورد و مقابله با واحدهای غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات را دارد و تا جایی که مربوط به ما می شود، با شناسایی محل فعالیت ایشان و پلمب گاراژها و مغازه های محل فعالیت  به ویژه در خیابان شهید ایرانی حصارک و سایر محدوده های شهری اقدامات قانونی را مستمر انجام می دهیم.
این مسئول افزود: کنترل و نظارت بر فعالیت این مراکز و کارگاه‌ها موجب حذف نازیبایی و بهبود جلوه بصری شهر می‌شود و به ارتقای امنیت شهری و شهروندی کمک می‌کند.
خسروی گفت ” با توجه به درخواست متعدد شهروندان خیابان شهید ایرانی و گلایه آنان از مراکز غیرمجاز فعال در حوزه پسماند، این طرح  تا جمع آوری کامل و پاکسازی این خیابان ادامه خواهد داشت.