اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
استاندار البرز گفت: بکارگیری نیروهای اتباع خارجی غیرمجاز و کودکان، در این استان غیرقانونی و ممنوع است.

به گزارش نوژان نیوز،  “مجتبی عبداللهی” در چهل و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: بکارگیری این افراد در بخش های مختلف اعم از خدمات شهری، غیرقانونی است و براساس قوانین ابلاغی جدید با برخورد جدی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: بکارگیری نیروهای خدماتی در شهرداری ها باید طبق قانون کار و از افراد مجاز باشد.

استاندار البرز گفت: نوسازی بافت های فرسوده و جلب مشارکت و همکاری مردم برای این امر بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: این امر با عنوان طرح کلید به کلید در محله حیدرآباد آغاز شده و با توجه به بسترهای موجود در محله حصارک بالا نیز قابل اجرا است.

عبداللهی گفت: آغاز نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین تجمیع ریزدانه ها و ساخت ساختمان های اصولی و باکیفیت، تاثیر بسزایی در افزایش رفاه و ایمنی مردم دارد.

وی افزود: ورود جدی شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان استان با کمک اعتبارات ویژه و ظرفیت خیرین برای ارتقا زیرساخت ها و امکانات ورزشی و تفریحی ضرورت دارد.

استاندار البرز گفت: طرح ویژه ایجاد چمن مصنوعی ورزشی برای ۲۰۰ مدرسه تا پایان تابستان امسال طی تعامل فرمانداران و شهرداری ها اجرایی شود.

وی افزود: بهره برداری از این امکان علاوه بر دانش آموزان، برای اهالی محله ها نیز امکان پذیر و در ارتقا سرانه های ورزشی و تفریحی محله ها موثر خواهد بود.

استاندار البرز بیان کرد: باید نصب بنر در ۶۶ محله هدف قرارگاه اجتماعی با عنوان اطلاع رسانی از ۱۰ برنامه ویژه عمرانی و آبادانی در محله ها، صورت پذیرد تا مردم از اهداف و برنامه ها مطلع شوند.

در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز مدیر خانه محله حصارک بالا با ارایه گزارشی، موضوعات مربوط به این محله را تشریح کرد و استاندار از مدیران مربوطه خواست تا نسبت به بررسی و حل مشکلات اقدام کنند.