نماینده ولی فقیه در البرز خواستار ورود افراد معتقد و انقلابی در انتخابات مجلس شد
نماینده ولی فقیه در البرز خواستار ورود افراد معتقد و انقلابی در انتخابات مجلس شد
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی از نیروهای انقلاب واجد شرایط و همه‌کسانی که به ارزش‌های اسلامی، انقلابی و تحقق، اجرای احکام اسلام ناب اعتقاد دارند دعوت کرد تا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کنند.

به گزارش نوژان نیوز، ” آیت‌الله سید “محمدمهدی حسینی همدانی” در متن پیام خود، یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی را، برگزاری انتخابات آزاد و مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت خود نسبت به دیگر ملل جهان خواند.

وی یادآور شد: بیش از چهل مرتبه حتی در شرایط سخت جنگی، بمباران شهرها بحران ویروس کرونا و گاهی باوجود هجمه‌های سنگین تبلیغاتی دشمنان جهت مایوس کردن و تشویق به عدم مشارکت، با اخلاص و اعتقاد کامل به اسلام و انقلاب مردم پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

امام جمعه کرج افزود: مردم با حضور در پای صندوق های رای افراد موردنظر خود را برای مسوولیت‌های خطیر انتخاب کردند و امروز با توجه به نقشه‌های دشمنان عنود، بدخواهان ملت و کشور با ایجاد یاس و بدبینی، درصدد کم‌فروغ کردن این دستاورد مهم انقلاب و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، هستند.

وی تاکید کرد: لذا از نیروهای انقلاب واجد شرایط و همه‌کسانی که به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و تحقق و اجرای احکام اسلام ناب اعتقاددارند درخواست می‌کنم تا جهت تحقق منویات ولی امر مسلمین که ابتدای سال به چهار محور اساسی و راهبردی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت برای خلق حماسه‌ای دیگر تذکر دادند جهت مشارکت گسترده‌تر و رقابت بیشتر و پرشورتر در پیش ثبت‌نام یک‌هفته‌ای که قانون در نظر گرفته شرکت و اقدام به خنثی‌سازی انواع فتنه‌های آتی دشمنان کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله برگ زرین دیگری در گذر از این پیچ تاریخی برای کشور عزیزمان رقم خورده و روح امام و شهدا شاد و قلب صاحب‌الامر خشنود شود.