کانون مساجد در البرز محتوای فرهنگی تولید کنند
کانون مساجد در البرز محتوای فرهنگی تولید کنند
استاندار البرز با اشاره به فعالیت ۴۰۴ کانون در مساجد استان گفت: باید این کانون ها با تولید محتوایی واحد به صورت ویژه به اقدامات فرهنگی در محله ها بپردازند.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی ” در نشست با مدیران منتخب کانون های فرهنگی مساجد استان البرز، بر ضرورت احیای جایگاه فرهنگی مساجد در محله ها تاکید کرد و افزود: با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری کرسی ها، مسابقات و کلاس های قرآن در مساجد استان باید پویا تر شوند.

وی ادامه داد: کار کردن و فعالیت در مساجد یک توفیق الهی است از این رو باید این فرصت را مغتنم دانست و مساجد را به‌عنوان محلی برای اجتماعات محله و بویژه جوانان، مهیا ساخت.

عبداللهی گفت: همواره مساجد، مامن و نقطه آرامش مردم بوده و به یاد داریم که کانون حرکت های فرهنگی، اجتماعی، دینی و فعالیت های مختلف در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: رسیدگی به مساجد و حضور دائم ائمه جماعات و مسوولان فرهنگی، تاثیر بسزایی در حضور و استقبال مردم دارد.

استاندار البرز گفت: بهره برداری از ظرفیت خیرین و توان شهرداری ها در رسیدگی به مساجد ضرورت دارد از این رو باید در این رابطه اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی افزود: اکنون که دشمنان نظام و مردم با تمام قوای رسانه ای و تبلیغاتی خود درصدد حمله به ارزش ها و آرمان های ما هستند باید با اقدامات فرهنگی منسجم و کارشناسی شده نسبت به مقابله با اهداف شوم آنها اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: حضور فعال کانون های فرهنگی مساجد در تولید محتوای فضای مجازی که محل جولان دشمن است، با رویکرد و برنامه های مدبرانه، به طور قطع موثر خواهد بود.

استاندار البرز بیان کرد: تبیین گری، امیدآفرینی، افزایش ایمان، تقویت باورهای ایرانی اسلامی و احیای جایگاه مساجد در تربیت نسل جوان، راهکارهای اساسی مقابله با دسیسه های دشمنان است.