۵۰۰ سازمان مردم نهاد در البرز فعالیت دارند
۵۰۰ سازمان مردم نهاد در البرز فعالیت دارند
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: ۵۰۰ سازمان مردم نهاد دارای مجوز در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در این استان فعالیت دارند.

به گزارش نوژان نیوز،محمد جواد کاظمینی ” در نشست هماهنگی گرامیداشت روز “ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی” در استانداری البرز افزود: سازمان های مردم نهاد در شاخص های مختلفی از جمله، امور خیریه، امور اجتماعی، جوانان، محیط زیست و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: با توجه به انتخاب روز ۲۲ مرداد ماه به عنوان روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، در نظر است برنامه های متنوعی به منظور گرامیداشت آن در سطح استان البرز اجرا شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای تشکل های مردم نهاد استان، بازدید از سمن ها، تقدیر از فعالان، برگزاری نشست های هم اندیشی، برگزاری کارگاه های توانمندسازی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این هفته در سطح استان البرز برگزار می شود.

کاظمینی ضمن تقدیر از حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی از این مهم بعنوان یکی از شاخصه های اصلی جمهوری اسلامی نام برد و ادامه داد: با وجود گذشت بیش از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، مردم سرافراز کشورمان پای کار نظام و آرمان ها و ارزش ها ایستاده اند که باید از سوی مسوولان مورد توجه قرار گرفته و ارج نهاده شود.

وی در ادامه افزایش کمی و کیفی تشکل های مردمی را یکی از اهداف اصلی دولت مردمی در امر ارتقا آرمان ها و مبارزه با آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: خوشبختانه با حضور جوانان جهادی و انقلابی شاهد افزایش چشمگیر تشکل ها در دولت سیزدهم هستیم که بیانگر افزایش مشارکت اجتماعی در استان البرز است و باید از این فرصت حداکثر بهره را برد.