مردم البرز در محکومیت اهانت به قرآن کریم به پا خاستند
مردم البرز در محکومیت اهانت به قرآن کریم به پا خاستند
مردم انقلابی و مسلمان البرز در محکومیت اهانت مکرر دولت‌مردان مستکبر کشور سوئد و عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم پس از اقامه نمازجمعه، این اقدام بی شرمانه دشمنان اسلام را با راهپیمایی محکوم کردند.

به گزارش نوژان نیوز، مردم شهرهای استان البرز پس از اقامه نماز از مبدا مصلی ها به سمت میادین اصلی به راهپیمایی در محکومیت به اهانت به قرآن کریم پرداختند.

مردم کرج نیز پس از اقامه نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) با سر دادن شعار، توهین به قرآن کریم را محکوم کردند.

مردم در حالی که پلاکاردهایی از تصاویر رهبر معظم انقلاب و مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا در دست داشتند نشان دادند در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب قرآنی اسلام است همواره مقاوم ایستاده اند.

تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم، امنیت و دفاع مقدس در این تظاهرات مردم کرج حاکی از آن بود که راه شهدا در راه حفظ آرمانهای انقلاب همچنان پابرجا است.

مردم استان البرز با فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه ، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن ، ریشه این فتنه ها آمریکاست آمریکا، ام الفساد دنیا آمریکاست امریکا، اهانت به قرآن رسم منافقین است ، فتنه و آشوبگری کار منافقین است ، جمهوری اسلامی رهرو دین مبین ، آمریکا ، اسراییل دشمن قرآن و دین ، به احترام قرآن فریاد کن مسلمان اهانت به قرآن را کار همیشگی دشمنان نظام اسلامی و مدعیان دروغین بشریت خواندند و بیان داشتند در برابر این توهین ها سکوت نخواهند داشت .