انبوه سازان البرز از بسته تشویقی برخوردار می شوند
انبوه سازان البرز از بسته تشویقی برخوردار می شوند
استاندار البرز گفت: انبوه سازان و سازندگان خوش نام استان از بسته های تشویقی نوسازی بافت های فرسوده برخوردار می‌شوند.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبدالهی ” در نشست با جمعی از سازندگان و انبوه سازان مطرح مسکن در استان البرز افزود: تولید مسکن ارزان و با کیفیت برای مردم، تاثیر بسزایی در کاهش تورم دارد از این رو با رونق اقتصادی، قدرت خرید و معیشت مردم افزایش و بهبود می یابد.

وی ادامه داد: اکنون حدود یک سوم مردم استان البرز در مناطق حاشیه ای سکونت دارند که بخش بالایی از سکونتگاه های این مناطق، بافت فرسوده محسوب می‌شوند.

عبداللهی گفت: با توجه به اینکه برخی سرانه ها و زیرساخت ها در چنین محله هایی فراهم است و مورد توجه قرار گرفته، نوسازی بافت فرسوده بسیار بصرفه است و علاوه بر تولید مسکن و تجمیع ریزدانه ها، از بحران های احتمالی ناشی از ناایمن بودن ساختمان ها نیز جلوگیری می کند.

 

افزایش تراکم ساخت از مزایا انبوه سازان است

وی افزود: برای این منظور انبوه سازان می توانند مزایا و حمایت هایی همچون پروانه رایگان، افزایش تراکم ساخت و حل مشکل تامین پارکینگ را داشته باشند.

استاندار البرز گفت: ورود انبوه سازان مطرح استان در تولید مسکن ارزان و باکیفیت نیز با مشوق هایی همچون خدمات و انشعابات ارزان و رایگان همراه خواهد بود.

وی افزود: درصدد هستیم با همراهی و هم افزایی بخش خصوصی مشکل مسکن تمامی اقشار مردم استان بویژه خانواده های کم درآمد، جوانان را در راستای اهداف نهضت ملی مسکن حل کنیم.