انتقاد استاندار تهران از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶
انتقاد استاندار تهران از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶

به گزارش نوژان نیوز؛ فخاری در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها اظهار داشت: شفافیت و تسهیل در روند اعطای تسهیلات به مردم باید در اولویت کار تمامی بانک‌ها باشد.  وی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه شده از روند عملکرد برخی بانک‌ها در خصوص طرح‌های ارجاعی به بانک‌ها در راستای تخصیص […]


به گزارش نوژان نیوز؛

فخاری در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها اظهار داشت: شفافیت و تسهیل در روند اعطای تسهیلات به مردم باید در اولویت کار تمامی بانک‌ها باشد. 

وی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه شده از روند عملکرد برخی بانک‌ها در خصوص طرح‌های ارجاعی به بانک‌ها در راستای تخصیص اعتبار از تبصره ۱۶ متاسفانه شاهد کم کاری  برخی از بانک‌ها هستیم که در جلسه آتی حتما از ظرفیت‌های قانونی برای این دسته از بانک‌ها استفاده می‌شود. 

استاندار عنوان کرد: بانک‌هایی که عملکردشان ضعیف است ظرف مدت ۱۰ روز پاسخ منطقی، مستند و استاندارد در مورد علت تعویق اعطای تسهیلات ارائه کنند. 

فخاری سپس گفت: باید کارگروهی توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی با مشارکت بانک‌ها تشکیل  شود و کلیه موارد مطروحه توسط بانک‌ها در مورد علت‌های عقب ماندگی در اعطای تسهیلات مورد بررسی و شناسایی و موانع رفع شود.



منبع خبر