برگزاری اولین جشنواره خانه هنر ایرانیان در استان البرز
برگزاری اولین جشنواره خانه هنر ایرانیان در استان البرز

به گزارش نوژان نیوز و به نقل از روابط عمومی خانه هنر ایرانیان، مازیار خویشوند رئیس هیئت مدیره خانه هنر ایرانیان اظهار داشت: خانه هنر ایرانیان به همت نمایندگی استان البرز در نظر دارد نخستین جشنواره هنرهای تجسمی را برگزار نماید. شرکت در این رویداد هنری برای تمامی علاقه مندان به هنر و اعضای خانه […]

به گزارش نوژان نیوز و به نقل از روابط عمومی خانه هنر ایرانیان، مازیار خویشوند رئیس هیئت مدیره خانه هنر ایرانیان اظهار داشت: خانه هنر ایرانیان به همت نمایندگی استان البرز در نظر دارد نخستین جشنواره هنرهای تجسمی را برگزار نماید.

شرکت در این رویداد هنری برای تمامی علاقه مندان به هنر و اعضای خانه هنر بصورت رایگان انجام میشود علاقه مندان می‌توانند با شماره دبیرخانه جشنواره در استان البرز تماس بگیرند و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

خویشوند در ادامه افزود امیدواریم که در خانه هنر با همکاری و همت همه همکاران بتوانیم جهت توامند سازی هنرمندان و اعضای محترم بستر مناسب را فراهم کنیم.

خویشوند در پایان از تلاش شبانه روزی همه همکاران؛ آقایان اجاقوند مدیرعامل خانه هنر، فیروزی مدیر استان البرز، و جعفری دبیر جشنواره صمیمانه تشکر کرد که در طول این چند روز زحمات زیادی کشیده اند.

با توجه به اینکه ، اولین جشنواره خانه هنر ایرانیان در استان البرز ، به زودی برگزار می شود، از همه مسئولین در استان البرز ، برای شرکت در این جشنواره و همچنین اصحاب رسانه البرز ، برای پوشش خبری این رویداد مهم ، دعوت میکنم.