کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد
کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد

به گزارش نوژان نیوز، «علیرضا دبیر» در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرزبرگزار شد، افزود: جا دارد از استاندار ورزشی که همواره حامی کشتی البرز بوده و همچنین تلاش های خالصانه و بی وقفه مدیرکل ورزش و جوانان در راه اعتلای ورزش استان به ویژه […]

به گزارش نوژان نیوز، «علیرضا دبیر» در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرزبرگزار شد، افزود: جا دارد از استاندار ورزشی که همواره حامی کشتی البرز بوده و همچنین تلاش های خالصانه و بی وقفه مدیرکل ورزش و جوانان در راه اعتلای ورزش استان به ویژه کشتی قدردانی ویژه داشته باشم.

وی اظهار کرد: وجود مسئولان ورزشی و علاقمندان به رشته کشتی در استان البرز به ویژه استاندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیرکل ورزش و جوانان، یک فرصت استثنایی در این استان به وجود آورده که رئیس منتخب می بایست از این فرصت به نحو احسن استفاده نماید.

دبیر با بیان این که ” استان البرز کلکسیون استعدادهای ورزش کشور است “، گفت: این استان به دلیل رشد جمعیت و مهاجر پذیری بالا، سرشار از استعدادهای تاپ ورزشی به خصوص در رشته کشتی است.

وی با تاکید بر اینکه از رئیس منتخب استان انتظار داریم جوری برنامه ریزی صورت دهد که ابتدا مورد رضایت خدا و بعد هم جامعه مخاطب کشتی قرار گیرد، اظهار امیدواری کرد: در کنار استفاده از تجربه افراد پیشکسوت، از نیرو و انرژی افراد جوان نیز در پیشبرد اهداف هیئت استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم راه اندازی لیگ های استانی در البرز، تصریح کرد: ما در فدراسیون همه جوره در کنار و پای کار استان البرزی هستیم و هیچ گونه محدودیتی برای کمک به کشتی این استان ورزش خیز نخواهیم داشت.

 

حل مشکلات کشتی البرز نیاز به وحدت و همدلی تمام دلسوزان این رشته دارد

مجوز جذب سرباز قهرمان، برای کشتی استان یک ظرفیت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مجمع انتخاباتی با بیان این که ” مجوز جذب سرباز قهرمان، برای کشتی استان یک ظرفیت است ” ، بر لزوم حل مشکلات کشتی استان با تکیه بر وحدت و همدلی تمام دلسوزان این رشته تأکید کرد.

«بهزاد فروغی» با اشاره به اینکه کشتی استان البرز از وجود افراد دلسوز، دغدغه مند و توانمندی سود می برد که این مهم نوید بخش روزهای درخشانی برای هیئت خواهد بود، افزود: « مهدی یوسفی فر» خیلی تلاش کرد که مسئولیت هیئت به شخص دیگری واگذار شود، اما استقبال و رضایت جامعه کشتی استان از حضور وی در رأس هیئت با انتخابات امروز، مسئولیت این فرد که خود از کشتی گیران سابق و شناخته شده در سطح کشور و حتی جامعه بین المللی کشتی است را بیشتر می کند.

فروغی ادامه داد: امروز شخصی در رأس کشتی استان قرار گرفته که خود از حامیان و اسپانسرهای فدراسیون کشورمان و حتی فدراسیون جهانی است و باید از این فرصت در جهت توسعه کشتی استان نهایت بهره را برد.

وی ادامه داد: البته انتقاداتی نیز به هیئت کشتی استان وارد است که انتظار داریم رئیس منتخب با بها دادن به جوان ها و استفاده از تمام ظرفیت های موجود، مشکلات را بر طرف نمیاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد: حل مشکلات کشتی البرز نیاز به وحدت و همدلی تمام دلسوزان این رشته دارد و ما نیز با هر چه در توان داریم در کنار هیئت خواهیم بود.

وی با بیان این که ” بسیاری متقاضی برگزاری دوره های درجه ۳ داوری و مربیگری کشتی در البرز هستند ” تصریح کرد: مجوز جذب سرباز قهرمان برای تیم کشتی مقاومت البرز، یک ظرفیت خوب برای کشتی استان است

در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان البرز «مهدی یوسفی فر» تک کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بود که پیش از آغاز فرایند رأی گیری به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداخت.

پس از برگزاری انتخابات و فرایند رأی گیری، یوسفی فر صاحب ۲۱ رأی از مجموع ۲۳ آرای مأخوذه گردید و برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان البرز انتخاب و معرفی شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع؛ نسبت به انتخاب نایب رئیس، خزانه دار، اعضای هیات رئیسه و همچنین بازرس هیئت به مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس منتخب تفویض اختیار صورت گرفت.