۱۴ مجله در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب فعالیت دارند
۱۴ مجله در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب فعالیت دارند

به گزارش نوژان نیوز، ایمان شمسایی درباره فعالیت غرفه نشریه‌ها در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال با همکاری معاونت مطبوعاتی و ستاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دومین سال است، غرفه‌ای در شبستان به نشریات اختصاص داده شده است. در این غرفه ۲۰۰ متری حدود ۱۴ مجله در فضایی ۶ متری فعالیت می‌کنند. مدیرکل […]

به گزارش نوژان نیوز، ایمان شمسایی درباره فعالیت غرفه نشریه‌ها در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال با همکاری معاونت مطبوعاتی و ستاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دومین سال است، غرفه‌ای در شبستان به نشریات اختصاص داده شده است. در این غرفه ۲۰۰ متری حدود ۱۴ مجله در فضایی ۶ متری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، با بیان اینکه در دوره قبل فضایی ۵۰ متری به این مجموعه اختصاص داده شده بود، افزود: در نتیجه همکاری مشترک میان حوزه مطبوعات و کتاب، مجله‌هایی که علاقه‌مند هستند آثارشان در نمایشگاه کتاب عرضه بشود، اعلام آمادگی کردند.

او با اشاره به اینکه شکل ساختاری مجله‌ها شباهت زیادی با کتاب دارد، افزود: به خصوص مجله‌ها با دوره انتشار بالاتر مانند ماهنامه‌ها و فصلنامه‌ها شباهت بیشتری با کتاب دارند. اهالی کتاب می‌تواننداز این محصولات استفاده کنند.

شمسایی بیان کرد: نشریات الهدی، بهایی‌شناسی، آگاهی نو، فکرآورد، عصر اندیشه، نسیم بیداری، خیمه، طبل، شطرنج، دنیای سلامت، دنیای تغذیه، کودک و سلامت، بخارا و آشپزباشی در این غرفه فعال هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا