رسانه‌های ایران در موضع قدرت هستند
رسانه‌های ایران در موضع قدرت هستند

به گزارش نوژان نیوز، فرشاد مهدی‌پور در نشست خبری با مدیران رسانه‌ای هرمزگان افزود: اگر رسانه‌های داخلی در موضع قدرت و مرجعیت نبودند، معاندان و بدخواهان وارد جنگ رسانه‌ای نمی‌شدند. وی تصریح کرد: رصد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می‌دهد رسانه‌های برون مرزی که از دست رفتن مرجعیت رسانه‌های داخلی را القا می‌کنند، خودشان […]

به گزارش نوژان نیوز، فرشاد مهدی‌پور در نشست خبری با مدیران رسانه‌ای هرمزگان افزود: اگر رسانه‌های داخلی در موضع قدرت و مرجعیت نبودند، معاندان و بدخواهان وارد جنگ رسانه‌ای نمی‌شدند.

وی تصریح کرد: رصد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می‌دهد رسانه‌های برون مرزی که از دست رفتن مرجعیت رسانه‌های داخلی را القا می‌کنند، خودشان محتوای مورد نیازشان را از رسانه‌های درون کشور تامین کرده و به آنها استناد می‌کنند.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: ممکن است به عنوان مثال فروش یک روزنامه کمتر شده باشد اما مخاطب‌، همان مطلب را از سایت یا شبکه‌های اجتماعی همان روزنامه دنبال می‌کند.

مقابله با باج نیوزها فقط با همکاری رسانه‌ها امکان‌پذیر است

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تایید وجود برخی افراد که در پوشش فعالیت رسانه‌ای ماهیت “باج نیوز” یا “فیک نیوز “دارند، تصریح کرد: شناسایی و برخورد با این پدیده فقط با همکاری رسانه‌های قانونی و شریف و تبادل اطلاعات امکان‌پذیر است.

به گفته مهدی‌پور مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها هم موظفند این باج نیوزها را شناسایی و برخورد قانونی با آنها را پیگیری کنند.

در ادامه این نشست، مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های هرمزگان مشکلات خود در حوزه‌های یارانه و آگهی‌های دولتی، تعامل مدیران و دیگر مسائل مرتبط مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا