انجام ۴.۸ میلیون تماس صوتی و تصویری در بستر پیام‌رسان‌های داخلی
انجام ۴.۸ میلیون تماس صوتی و تصویری در بستر پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش نوژان نیوز، «عیسی زارع‌پور» در کانال «بله» خود با انتشار پستی نوشت: امسال در ایام نوروز شاهد رشد میزان استفاده هموطنان از پیام‌رسان‌های داخلی بودیم، طبق آمار دریافتی از داشبوردهای مدیریتی، در این ایام روزانه به‌صورت متوسط حدود ۴.۸ میلیون تماس صوتی و تصویری مجموعا در بستر پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده است. وی […]

به گزارش نوژان نیوز، «عیسی زارع‌پور» در کانال «بله» خود با انتشار پستی نوشت: امسال در ایام نوروز شاهد رشد میزان استفاده هموطنان از پیام‌رسان‌های داخلی بودیم، طبق آمار دریافتی از داشبوردهای مدیریتی، در این ایام روزانه به‌صورت متوسط حدود ۴.۸ میلیون تماس صوتی و تصویری مجموعا در بستر پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده است.

وی افزود: بر اساس بازخورد دریافتی از کاربران، میزان رضایتمندی آن‌ها از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام‌رسان داخلی بله، سروش پلاس، آیگپ و روبیکا بصورت متوسط ۷۵ درصد بوده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا