البرز در ارتقای شاخص های خدماتی دستاوردهای خوبی داشته است
البرز در ارتقای شاخص های خدماتی دستاوردهای خوبی داشته است

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان و افتتاح ساختمان جدید این اداره کل که با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و حلول سال جدید افزود: اکنون مجموعه دستگاه های اجرایی البرز متعهد به کار و تلاش هستند تا نتیجه خوبی […]

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان و افتتاح ساختمان جدید این اداره کل که با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و حلول سال جدید افزود: اکنون مجموعه دستگاه های اجرایی البرز متعهد به کار و تلاش هستند تا نتیجه خوبی رقم بزنیم .

وی اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی درصدد هستیم که با تعامل و هم افزایی برای ایران کوچک با روحیه جهادی و انقلابی گام برداریم و موجبات رشد و شکوفایی و توسعه را فراهم کنیم.

وی با قدردانی از خدمات مدیرکل پیشین بازرسی استان البرز گفت : همواره نگاه خدمتگزاری در این مجموعه برقرار بوده و با انتصاب مدیر جدید بر این باور هستیم که این اهتمام، مضاعف خواهد شد.

استاندار البرز ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور برابر اصل ۱۷۴ قانون اساسی، بالاترین جایگاه نظارتی را دارد که از دوران ریاست آیت الله رییسی در قوه قضائیه تاکنون نیز کارها با جدیت بیشتری دنبال می شود.

عبدالهی گفت: تمام مدیران خدوم بازرسی کشور در رابطه با حمایت از تولید و سرمایه گذاری برای تداوم و تسریع مسیر توسعه و پیشرفت، باید متمرکز و یاور شوند.

دراین مراسم ضمن قدردانی از تلاش های احمد علی آبادی فراهانی ، محمد تقی حاجی مشهدی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل بازرسی استان البرز معارفه شد.

همچنین ساختمان جدید اداره کل بازرسی استان البرز به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.