بودجه  ۹ هزارو ۱۲۳ میلیارد تومانی مدیریت شهری کرج تصویب شد
بودجه  ۹ هزارو ۱۲۳ میلیارد تومانی مدیریت شهری کرج تصویب شد

به گزارش نوژان نیوز، عمار ایزدیار گفت : بودجه پیشنهادی شهرداری کرج برای سال آینده ۹ هزارو ۵۲ میلیارد بود اما شورای شهر با رعایت ماده ۶۸ قانون بودجه ، میزان این اعتبار را به ۹ هزارو ۱۲۳ میلیارد تومان افزایش داد. این عضو شورا افزود: از این ۹ هزار میلیاردو ۱۲۳ میلیارد تومان ، […]

به گزارش نوژان نیوز، عمار ایزدیار گفت : بودجه پیشنهادی شهرداری کرج برای سال آینده ۹ هزارو ۵۲ میلیارد بود اما شورای شهر با رعایت ماده ۶۸ قانون بودجه ، میزان این اعتبار را به ۹ هزارو ۱۲۳ میلیارد تومان افزایش داد.

این عضو شورا افزود: از این ۹ هزار میلیاردو ۱۲۳ میلیارد تومان ، مبلغ ۳۱۵ میلیارد تومان به حوزه فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، یک هزار و ۱۱۱ میلیارد تومان به حوزه خدمات شهر و ۸۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه ایمنی هزینه می شود.

ایزدیار گفت: در مجموع ۴۴ درصد بودجه سال آینده شهرداری کرج جاری و ۵۶ درصد هم به حوزه عمرانی اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: برای سال آینده برنامه ها و طرح های متعددی در کلانشهر کرج پیش بینی شده که تکمیل پروژه های نیمه تمام مانند بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج از اولویت ها است.

ایزدیار گفت : افتتاح ۲ ایستگاه از خط ۲ قطار شهری کرج تا نیمه شعبان یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در نشست امروز شورای شهر مطرح شد.

سخنگوی شورای شهر کرج افزود: بحث تبدیل وضعیت کارکنان قردادهای حجمی و تامین نیرو از دیگر مواردی بود که توسط اعضای شورای شهر کرج مورد بررسی قرار گرفت .