تلاش دولت، ساخت خانه با کمترین هزینه برای مردم است
تلاش دولت، ساخت خانه با کمترین هزینه برای مردم است

به گزارش نوژان نیوز، احمد وحیدی در جریان بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس و بازدید از بافت فرسوده اسلام آباد شهر بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن هم اکنون با سرعت خوبی در همه استان‌ها در حال انجام است و امیدواریم این روند […]

به گزارش نوژان نیوز، احمد وحیدی در جریان بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس و بازدید از بافت فرسوده اسلام آباد شهر بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن هم اکنون با سرعت خوبی در همه استان‌ها در حال انجام است و امیدواریم این روند در سال آینده نیز تندتر شود.

وی بیان کرد: در استان هرمزگان نیز قول مساعد داده شده است که تا پایان امسال ۹۰۰ واحد مسکونی به متقضایان واگذار شود و انتظار داریم با ایده خوبی که در پیش گرفتند و مورد توجه مردم نیز هست، بتوانند با سرعت بهتری این کار را جلو ببرند.

وزیر کشور اظهار کرد: دولت نیز همه تلاشش این است که بتواند هرچه سریع‌تر و با هزینه کمتری برای مردم خانه بسازند.

وحیدی در خصوص بافت فرسوده شهر بندرعباس نیز گفت: حدود ۴۵ محله این شهر جزو بافت فرسوده است که اگر زمین آن از سوی وزارت راه و شهرسازی تحویل شود، مردم این محلات بتوانند با سرعت بیشتری مشکلاتشان را حل کنند.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی با کلیات این طرح موافقت کردند که امیدواریم جزئیات آن نیز هرچه زودتر به نتیجه برسد و با سرعت خوبی شاهد رفع مشکلات محلات حاشیه شهر بندرعباس باشیم.

وزیر کشور در پاسخ به اینکه این طرح تا پایان دولت سیزدهم به سرانجام می رسد، گفت: کار دشواری است ولی امیدواریم با همت استاندار و تلاش مسوولان استان در این مسیر حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا