۶۷ درصد اعتبارات بیمارستان دولتی فردیس محقق شد
۶۷ درصد اعتبارات بیمارستان دولتی فردیس محقق شد

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در حاشیه بازدید از پروژه های بیمارستانی استان البرز ، افزود: هر هفته نشست بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان بویژه بیمارستان دولتی فردیس برگزار می شود. وی با اشاره به نامگذاری بیمارستان فردیس به نام سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: درصدد هستیم با تلاش شبانه روزی […]

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در حاشیه بازدید از پروژه های بیمارستانی استان البرز ، افزود: هر هفته نشست بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان بویژه بیمارستان دولتی فردیس برگزار می شود.

وی با اشاره به نامگذاری بیمارستان فردیس به نام سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: درصدد هستیم با تلاش شبانه روزی تا دهه فجر امسال بخش های مهم این بیمارستان را برای بهره برداری مهیا کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: بیمارستان فوق تخصصی غیر دولتی به آفرین در شهرستان فردیس نیز با رفع موانع کاری نیز با سرعت در حال تکمیل است.

وی افزود: با بهره برداری از این بیمارستان ها حدود ۶۰۰ تخت بیمارستانی در شهرستان فردیس به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه می شود.

البرز سه هزار و ۶۴ تخت بیمارستانی دارد .

اکنون ساخت و تکمیل ۶ بیمارستان جدید در البرز در حال انجام است که تا اوایل سال آینده این بیمارستان ها به بهره برداری می رسد.