کارگران کارخانه لاستیک‌سازی شهریار در سلامت کامل هستند
کارگران کارخانه لاستیک‌سازی شهریار در سلامت کامل هستند

به گزارش نوژان نیوز علی‌رضا فاتحی نژاد، شامگاه دوشنبه با حضور در محل اطفای حریق کارخانه لاستیک سازی گفت: مقداری از اقلام تولیدی کارخانه لاستیک سازی دچار حریق شده بود که با همکاری کارگران کارخانه و نیرو‌های آتش نشانی اطفا حریق صورت گرفت. فرماندار شهریار ادامه داد: خسارت محدود و جزئی به برخی از تولیدات […]


به گزارش نوژان نیوز

علی‌رضا فاتحی نژاد، شامگاه دوشنبه با حضور در محل اطفای حریق کارخانه لاستیک سازی گفت: مقداری از اقلام تولیدی کارخانه لاستیک سازی دچار حریق شده بود که با همکاری کارگران کارخانه و نیرو‌های آتش نشانی اطفا حریق صورت گرفت.

فرماندار شهریار ادامه داد: خسارت محدود و جزئی به برخی از تولیدات کارخانه وارد شده بود که با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و کارگران اطفا حریق شد.

فاتحی نژاد افزود: در جریان اطفا حریق تعدادی از نیرو‌های کارخانه که به صورت خودجوش با عوامل آتش نشانی در اطفا حریق همکاری می‌کردند به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی و ارتباط با آتش دچار سوختگی جزئی شدند.

فرماندار شهرستان شهریار بیان کرد: تعدادی از این کارگران به صورت سرپایی مداوا و تعدادی نیز به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند و هم اکنون تمامی کارگران حادثه دیده از بیمارستان مرخص و در سلامت کامل هستند.



منبع