برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه در مدینه
برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه در مدینه

به گزارش نوژان نیوز این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز کشورمان امیرحسین انواری آغاز شد و پس از آن گروه تواشیح العباد دو قطعه در مدح حضرت زهرا (س) و امیر مومنان علی (ع) اجرا کردند. دراین مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی‌ارفع خطیب بعثه مقام معظم رهبری با اشاره […]


به گزارش نوژان نیوز

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز کشورمان امیرحسین انواری آغاز شد و پس از آن گروه تواشیح العباد دو قطعه در مدح حضرت زهرا (س) و امیر مومنان علی (ع) اجرا کردند.

دراین مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی‌ارفع خطیب بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه، اظهار داشت: مبادا ظواهر دنیا ما را به خود مشغول کند و پس از آن متوجه بشویم که از امور دینی غافل شده‌ایم.

وی به اشاره به دلایل تاخیر در ظهور امام زمان (عج) اظهار داشت: ما باید شرایط حکومت داری آن حضرت را فراهم کنیم و مهمترین ویژگی برای ظهور، پُر کردن زمین از عدالت و پاک کردن زمین از ظلم و جور است.

وی افزود: وقتی حضرت مهدی (عج) ظهور می‌کند افرادی که برای ظهور ایشان دعا می‌کردند از ته دلشان پشیمان می‌شوند چرا که آنها فرهنگ زندگی در زمان امام حاکم را نمی‌دانند و ظرفیتش را ندارند.

خطیب بعثه یادآور شد: گسترده کردن فرهنگ زیست در فضای حاکمیت اسلامی و امام زمان در خواص و عوام جامعه یک ضرورت است و نخستین ضرورت آن هم پذیرش عدالت است. 

بنا براین گزارش، پایان بخش این مراسم با مولودی خوانی حاج حسین هوشیار و سید محمود علوی از ذاکران اهل بیت همراه بود.



منبع