فرهنگ‌سازی اولویت اصلی سازمان مدیریت پسماند است
فرهنگ‌سازی اولویت اصلی سازمان مدیریت پسماند است

به گزارش نوژان نیوز محمد رضا قربانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این سازمان در حوزه فرهنگ‌سازی است، گفت: پیش از این برنامه‌های متعددی در این حوزه برگزار شده است که ما سعی داریم در دوره مدیریت جدید علاوه بر استمرار موارد اجرایی صحیح، ‌ایده‌های […]


به گزارش نوژان نیوز

محمد رضا قربانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این سازمان در حوزه فرهنگ‌سازی است، گفت: پیش از این برنامه‌های متعددی در این حوزه برگزار شده است که ما سعی داریم در دوره مدیریت جدید علاوه بر استمرار موارد اجرایی صحیح، ‌ایده‌های جدیدتری را نیز در دستورکار قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه در این راستا قشر دانش‌آموزی به صورت ویژه مدنظر قرار دارد، افزود: جامعه دانش‌آموزی، ظرفیتی قلمداد می‌شوند که در حال تربیت و آموزش دیدن هستند و آینده جامعه را می‌سازند، از این رو فرهنگ‌سازی در این قشر بسیار در روند کشور اثرگذار است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در بخش دیگر به‌ ایده پردازی در حوزه فرهنگ‌سازی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم، برنامه‌های فرهنگی ویژه و مناسب دیگر اقشار جامعه اعم از بازاریان، کسبه، محلات مختلف (با جامعه هدف بانوان خانه دار)، پرسنل سازمان‌ها، دیگر ادارات و… تهیه کرده و در راستای تحقق سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اجرایی کنیم.

قربانی بیان داشت: فرهنگ‌سازی علاوه بر بهبود عملکرد ایجاد سلامت و بهداشت محیطی در جامعه، در سلامت محیط زیست نیز اثرگذار است.

وی اضافه کرد: با تفکیک پسماند می‌توان در حوزه اشتغال زایی نقش مثبت و مفیدی ایفا کرد؛ در این راستا سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج نیازمند همراهی و حمایت همه جانبه شهروندان است.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳



منبع