شمس آذر توانایی امتیاز گرفتن از پرسپولیس را دارد
شمس آذر توانایی امتیاز گرفتن از پرسپولیس را دارد

به گزارش نوژان نیوز محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی این تیم با گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: این بازی برای استقلال بسیار حساس است و باید این بازی را پیروز شود تا امید قهرمانی همچنان وجود داشته باشد. گل گهر از لحاظ کار تیمی خیلی […]


به گزارش نوژان نیوز

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی این تیم با گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: این بازی برای استقلال بسیار حساس است و باید این بازی را پیروز شود تا امید قهرمانی همچنان وجود داشته باشد. گل گهر از لحاظ کار تیمی خیلی خوب هستند و مربی باتجربه ای نیز دارند.

او ادامه داد: استقلالی ها نیم نگاهی به بازی پرسپولیس و شمس آذر در قزوین دارند و شمس آذر با توجه به اینکه جلوی تیم های بزرگ خوب بازی کرده است توانایی امتیاز گرفتن از پرسپولیس را دارد. استقلال این فصل عملکرد خوبی داشته است و امیدوارم قهرمان شود تا حق به حقدار برسد.

نوری در خصوص تساوی استقلال مقابل نساجی و از دست دادن صدرنشینی بیان کرد: بازی مقابل نساجی در قائمشهر همیشه سخت بوده است و ساکت الهامی نیز همیشه  انگیزه زیادی برای امتیاز گرفتن از استقلال دارد چرا که آن ها در در خطر سقوط نیز قرار داشتند، اما آن بازی روز استقلالی ها نبود گرچه یک خطای پنالتی نیز به نفع استقلال اعلام نشد و در بازی پرسپولیس داوری عملکرد خوبی نداشت.

او گفت: خوشبختانه بازی پیش رو استقلال در ورزشگاه آزادی است و همه ای هواداران نیز بلیت های این بازی را خریده اند تا از تیمشان حمایت کنند و امیدوارم استقلال در این بازی پیروز شود و نتیجه بازی رقیب نیز به ما سود باشد.



منبع