۲ هزار میلیارد ریال برای عمران پنج محله کم برخوردار محمدشهر اختصاص یافت
۲ هزار میلیارد ریال برای عمران پنج محله کم برخوردار محمدشهر اختصاص یافت

به گزارش نوژان نیوز مهرداد حسن زاده گفت: ساخت ۲ فرهنگسرا ، احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال، تعریض، بهسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی ، جدولگذاری ، ایجاد فضای سبز و اصلاح هندسی معابر از جمله طرح های اولیه برای تغییر سیمای محله های کم برخوردار در محمد شهر است. شهردار محمدشهر گفت: طرح […]


به گزارش نوژان نیوز

مهرداد حسن زاده گفت: ساخت ۲ فرهنگسرا ، احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال، تعریض، بهسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی ، جدولگذاری ، ایجاد فضای سبز و اصلاح هندسی معابر از جمله طرح های اولیه برای تغییر سیمای محله های کم برخوردار در محمد شهر است.

شهردار محمدشهر گفت: طرح ها و برنامه های متنوعی برای رفاه حال ساکنان محله های کم برخوردار این شهر در دستور کار قرار دارد ضمن آنکه اکنون ساخت تعدادی طرح اقتصادی مانند بازارچه های تجاری جدید در این محله ها در دست اقدام است.

اشتغالزایی برای چهار هزار شهروند

شهردار محمدشهر با بیان اینکه اکنون عملیات ساخت و تکمیل یک پارکینگ طبقاتی و پنج بازارچه و مجتمع تجاری در این شهر به ویژه محله های کم برخوردار در حال انجام است ، گفت : امسال با بهره برداری از این مراکز، چهار هزار شهروند محمدشهری جذب بازار کار می شوند.

وی ادامه داد: این مراکز تجاری با هدف تامین مایحتاج عمومی،رفاه شهروندان، اشتغالزایی، توسعه گردشگری و درآمد پایدار برای مدیریت شهری با مشارکت بخش خصوصی در دست ساخت قرار گرفته است.

حسن زاده اظهار کرد: در مجموع حدود ۳۰ هزار متر مربع بنای تجاری توسط مدیریت شهری محمدشهر در دست ساخت است ؛ بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ غرفه تجاری برای درآمد زایی مردم و مدیریت شهری در محمدشهر پیش بینی کرده ایم.

۶۷ درصد بودجه شهری برای طرح های عمرانی

شهردار محمدشهر با بیان اینکه امسال بودجه این شهر ۱۰ هزارو۲۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت : ۶۷ درصد این اعتبارات صرف پروژه های عمرانی از جمله طرح های آسفالت معابر و ایجاد شبکه جمع آوری آبهای سطحی می شود.

۱۳ متر مربع سرانه فضای سبز

حسن زاده با بیان اینکه سرانه فضای سبز این شهر۱۳ متر مربع است، اظهار کرد: امسال با احداث چهار بوستان جدید حدود ۲۵ هزار متر مربع به فضای سبز این شهر افزوده می شود.

روند کاهشی ساخت و سازهای غیر مجاز

شهردار محمدشهر گفت: اکنون با اقدامات انجام گرفته ساخت وسازهای غیر مجاز در این شهر روند کاهشی دارد؛ یکی از راه های جلوگیری از ساخت و سازها بالابردن جرائم است که شهرداری محمدشهر در این بخش برنامه های پیشگیرانه آغاز کرده است.



منبع