تزریق نقدینگی ۱۶ میلیارد تومانی حقیقی‌ها به بازار سرمایه
تزریق نقدینگی ۱۶ میلیارد تومانی حقیقی‌ها به بازار سرمایه

به گزارش نوژان نیوز علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل امروز با افزایش  ۰.۱۶ درصد  و تغییر ۳۴۶۳ واحد به دو میلیون و یکصدو شصت و هشت هزار و یکصد و پنجاه و پنج (۲.۱۶۸.۱۵۵) واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با افزایش ۰.۱۲ درصد […]


به گزارش نوژان نیوز

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل امروز با افزایش  ۰.۱۶ درصد  و تغییر ۳۴۶۳ واحد به دو میلیون و یکصدو شصت و هشت هزار و یکصد و پنجاه و پنج (۲.۱۶۸.۱۵۵) واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با افزایش ۰.۱۲ درصد و تغییر ۸۴۳ واحدی به هفتصد و چهارده هزار نهصد وبیست و هفت واحدی رسید.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات سهام و حق تقدم ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش ۲ هزار ۵۸۳ میلیارد تومان بود همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان بود.

او بیان کرد: در جریان معاملات امروز شاهد ورود ۱۶ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی به سهام و حق تقدم بودیم همچنین %۳۴ بازار به عبارتی ۲۵۷ نماد در بازه مثبت و %۶۶ بازار یعنی ۵۰۸ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند.

روستا گفت: امروز بیشترین ورود پول به صنعت بانک‌ها با ۲۰ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به گروه صنعت خودرو با ۱۵ میلیارد تومان بود.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 



منبع