سهمیه استخدامی بهزیستی البرز برای جذب ۸۸ نفر معلول
سهمیه استخدامی بهزیستی البرز برای جذب ۸۸ نفر معلول
مدیرکل بهزیستی استن البرز گفت: سهمیه استخدامی برای جذب ۸۸ نفر معلول از طریق آزمون به این استان ابلاغ شد.

به گزارش نوژان نیوز،وجیهه محمدی فلاح” افزود: با اعلام سازمان بهزیستی کشور امسال ثبت نام اولین آزمون استخدامی اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در دستگاههای اجرایی آغاز می شود و ۸۸ نفر سهمیه استخدامی بهزیستی استان البرز در پنج شهرستان کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ هستند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ،اداراه بهزیستی ، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای ،جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،امور مالیاتی ،تحقیقات و ترویج کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی از اداراتی برشمرد که استخدام دارند .

وی با تاکید بر محدودیت زمان ثبت‌نام که تا ۹ اسفند ماه سال جاری می باشد، ادامه داد : طبق برنامه ریزی از طریق این آزمون چهارهزارو۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش در سراسر کشور در ۴۵ دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

محمدی فلاح افزود: مددجویان تحت پوشش که دارای کارت معلولیت از بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی ۹۰ شغل احراز شده در دستگاههای اجرایی با یکدیگر رقابت کنند.

وی یادآورشد:این آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار و نتایج آن نیز در ۳۰ خردادماه همان سال اعلام می شود.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و دفترچه مربوطه را دریافت کنند.