تصویب اعتبار  ۱۶۳ میلیارد تومانی در بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۳ شهرداری کرج
تصویب اعتبار  ۱۶۳ میلیارد تومانی در بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۳ شهرداری کرج
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج از تخصیص اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومانی در بودجه سال آینده جهت فعالیت‌های حوزه فرهنگی خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در دیدار با سردار فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز گفت: از آنجائیکه یکی از سیاستهای شورای ششم شهر توجه بیشتر به مسایل فرهنگی و آموزشهای شهروندی در حوزه مدیریت شهری است ، اعضای شورای اسلامی شهر در زمان بررسی بودجه سال آتی شهرداری کرج به انجام فعالیتهای مستقل فرهنگی و همچنین همکاری با نهادهای تخصصی در حوزه فرهنگی توجه خاص داشتند و در این راستا اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومانی تخصیص یافته است.

سعیدی افزود: رشد تخصیص اعتبار بودجه فرهنگی در سال آتی نسبت به سال گذشته حدود ۲/۵ برابر می باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: مدیریت شهریه کرج بر اساس برش نقشه مهندسی فرهنگی ، در سال آتی با ۶۰ نهاد تخصصی فرهنگی همکاری خواهد داشت و در این راستا ۵۰ میلیارد تومان نیز مشارکت خواهد کرد.

شایان ذکر است همکاری با نهادهای فرهنگی ، علاوه بر جلوگیری از موازی کاری دستگاهها به تخصصی و کاربردی شدن موضوعات فرهنگی در نهاد مرتبط و کاهش هزینه های غیرضرور در راستای افزایش بهره وری کمک می کند.