موظف به حضور پرشور هستیم، جهان به انتخابات ایران نگاه می‌کند
موظف به حضور پرشور هستیم، جهان به انتخابات ایران نگاه می‌کند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: جهان به انتخابات ما نگاه می‌کند ما وظیفه داریم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

به گزارش نوژان نیوز، سردار تقی مهری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک این یوم‌الله به مردم شریف ایران و حافظان نظم و امنیت، همبستگی و حمایت مردم ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی را عامل برقراری امنیت، حل بهتر مشکلات دانست و گفت: نظام ما برخاسته از اراده مردم و میثاقی که ملت ایران با انقلاب اسلامی بسته‌ بی‌نظیر است و این پیمان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم جنایتکار است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، یوم‌الله ۲۲ بهمن را متفاوت از روزهای دیگر دانست و گفت: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ یادآور تحول عظیم در ایران اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) بود که منشا تحول جهانی شد. در طی ۴۵ سال گذشته شاهد هستیم که خداخواهی و گرایش به سمت مکتب آسمانی اسلام و توجه به مکتب حیات بخش اسلام بیشتر شده است.

سردار مهری افزود: این حضور نشان می‌دهد که این انقلاب در مسیر درست حرکت می‌کند. انقلابی را سراغ نداریم که بعد از ۴۵ سال همچنان مردم شعارهای ابتدای انقلاب را سر دهند. البته موانعی هم وجود دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان و مردم، این مشکلات کم و مرتفع خواهد شد.

وی همچنین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه‌ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را مهیا می‌کند. جهان به انتخابات ما نگاه می‌کند ما هم وظیفه داریم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با تاکید بر اینکه به عنوان ماموران فراجا به بهترین وجه امنیت انتخابات در دستور کار خود قرار می‌دهند، گفت: امنیت انتخابات توسط فرمانده کل انتظامی برنامه‌ریزی شده و همانطور که شاهد هستید اکنون شاهد امنیت در سراسر کشور هستیم و بستر خوبی فراهم شده که مردم بخواهند هر نوع فعالیت و مشارکتی را به ویژه حضور در انتخابات را داشته باشند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ پایتخت امروز یکشنبه از محل شهادت آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به شکل همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا