بازدید ائمه جمعه استان البرز از تصفیه خانه شماره ۲ کرج
بازدید ائمه جمعه استان البرز از تصفیه خانه شماره ۲ کرج
به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و باتوجه ویژه به جهاد تببین به همت شرکت آبفای البرز،ائمه جمعه استان از تصفیه خانه شماره ۲ کرج بازدید کردند و از دستاورد های یک سال اخیر حوزه آبرسانی، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی در البرز با خبر شدند.

به گزارش نوژان نیوز، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:در ایام الله دهه مبارک فجر و اعیادی که در پیش رو داریم در جهت ایجاد امید آفرینی و تبیین اقداماتی که دولت محترم برای آسایش و آرامش مردم عزیز اجرا می‌شود، چند برنامه ویژه اعم از تور رسانه ای و بازدید ائمه جمعه محترم استان برگزار کردیم تا مردم شریف از اقدامات و فعالیت های شرکت آبفای البرز مطلع بشوند.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز با اشاره به اینکه امامان جمعه، جایگاه مقدس و اجتماعی مهمی را در اختیار دارند و نقطه عطف حرکتی استان را تشکیل می‌دهند اظهار داشت: ما در این بازدید ابتدا اقداماتی انجام شده در یکسال اخیر و برنامه هایی که بر اساس تأمین منابع آب در سطح استان برگزار شده و ادامه خواهد داشت را خدمت ائمه محترم ارائه دادیم تا از نظرات و پیشنهادات عزیزان در جهت اصلاح این مسیر اطلاع رسانی، بهره ببریم.

وی افزود: در ادامه بازدیدی از تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج داشتیم تا عزیزان از اقداماتی که در تصفیه خانه آب برای ارائه یک آب پاک،بهداشتی و سلامت برای مردم صورت می‌گیرد را ملاحضه کنند.

نامداری در ادامه گفت: به امید خداوند این مسیر ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از ظرفیت اثر گذاری که مردم دارند و می‌توانند در این مسیر کمک حال ما باشند استفاده کنیم‌.

مدیر عامل شرکت آبفای البرز تاکید کرد:در حقیقت وجود مردم است که مسیر به درستی حرکت می‌کند و حضور مردم در همه مقاطع می‌تواند انقلاب را حفظ کند.انشاالله ماهم بتوانیم در این مسیر قدم برداریم و اثرگذار باشیم.