تنوع اقوام ویژگی برجسته البرز برای مشارکت حداکثری در انتخابات است
تنوع اقوام ویژگی برجسته البرز برای مشارکت حداکثری در انتخابات است
استاندار البرز از ایران کوچک به عنوان مظهر وحدت و انسجام ملی نام برد و گفت: تنوع اقوام ویژگی برجسته استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات است و این تجلی حضور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در جمع بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از مجریان و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج، افزود: تعداد یک هزار و ۳۳۰ صندوق در استان البرز پیش بینی شده است که حدود ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای فرایندهای برگزاری انتخابات را عهده دار خواهند بود.

استاندار البرز گفت: مجریان برگزاری انتخابات از پایگاه اجتماعی و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند که به نمایندگی ها از فرمانداری ها و شورای نگهبان انتخابات را برگزار می کنند.

عبداللهی ادامه داد: در هیچ دوره ای به اندازه این دوره رهبر معظم انقلاب بر موضوع انتخابات تأکید نداشته اند بنابراین اکنون همه بعنوان مدیران ولی امر مسلمین

در میدان باشند.

استاندار البرز با تورقی بر روزشمار انتخابات خاطرنشان کرد: ۲۸ روز به انتخابات روز یازدهم اسفندماه زمان باقی مانده است و نگاه ما این است که هر فردی که به عنوان منتخب و معتمد شناخته شده است باید به عنوان مدیر انتخاباتی و فرد فعال اجتماعی برای حضور حداکثری مردم تلاش و تمام زمان خود را وقف انتخابات کند.

وی گفت: رهبرمعظم انقلاب در فرمایشات گوهربارخود فرمودند: انتخابات حق مردم و یک تکلیف و مظهر قدرت و قوت ملی است و باید برای اجرای این تکلیف همه اقشار میدان دار باشند.

عبداللهی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تحلیلی بر تحولات منطقه اضافه کرد: باید برای قوی بودن ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

استاندار البرز حضور حداکثری در انتخابات را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی قلمداد و بیان کرد: خلق حماسه حضور بیانگر انسجام و وحدت ملی در اذهان جهانیان خواهد بود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به نامگذاری کرج از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان« ایران کوچک » یادآور شد: ایران کوچک مظهر وحدت و انسجام ملی است چرا که اینجا کانون تمرکز اقوام ایران اسلامی است.

استاندار البرز، اراده و انسجام را نقطه قوت مدیران استان برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی در دولت سیزدهم دانست و افزود: ارادت شما عزیزان به نظام و شهدا و ولایت، با عزمی عمومی و اراده جمعی انتخابات تحول برانگیزی رقم خواهد زد.

وی با اشاره به جمعیت حود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان البرز گفت: حدود۲ میلیون نفر حائز شرایط رای در این استان هستند که به رغم وجود تمام مشکلات اقتصادی زمینه برای حضور این جمعیت پای صندوق های اخذ رای فراهم شود.

استاندار البرز گفت: ما به عنوان مریدان رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پاسداری از خون ۲۵۰ هزار شهید کشور و بیش از یک میلیون جانباز سرافراز کشور هیچ موضوعی را با مسایل ریشه دار نظام و انقلاب اسلامی عوض نخواهیم کرد و همگی پرتوان و با انرژی باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار مولفه ای است که رهبر معظم انقلاب در امر انتخابات مطرح فرموده اند و هرچه میزان مشارکت مردمی در انتخابات بالاتر رود پشتوانه نظام اسلامی قوی تر خواهد بود که بیانگر آن است که مردم همراه با نظام و حاکمیت هستند.

وی ادامه داد:آسیب شناسی انتخابات ادوار گذشته نیز انجام شده است و مشکل خاصی نداریم؛ تلاش می شود در تمام مناطق صعب العبور و عشایری امکانات لازم برای جمع آوری آرای تک تک مردم را فراهم کنیم.

استاندار البرز یادآورشد: کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات شامل امنیتی، اطلاع رسانی و روابط عمومی، سیاسی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی و مالی، حقوقی، حراست و پاسخگویی به استعلامات تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: افرادی که در انتخابات مسئولیت اجرایی دارند باید مجموعه قوانین و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را مطالعه نمایند و به آن تسلط کامل داشته باشند.

 

ضرورت حضور احزاب البرز در انتخابات

عبداللهی تاکید کرد: حضور همه احزاب و گروه های رسمی بر اساس قوانین وزارت کشور مد نظر است و می توانند فعالیت قانونی داشته و به همه این گروه ها نیز اعلام شده که برای شورآفرینی در انتخابات حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: به جدیت از تمام فرمانداران و بخشداران خواستیم که صندوق رأی امانتی در دستان ما است که باید از آن صیانت نماییم. در بحث امنیت نیز با امکانات سخت افزاری تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

استاندارالبرز گفت: یکی از مصادیق ایران قوی، مجلس قوی است ؛ مجلسی قوی است که بتواند با تصویب قوانین لازم و هدایت دولت ها به مسیر مطلوب مصونیت ببخشد.

وی افزود: لازمه تحقق این امر نیز آن خواهد بود که برای مجلس شورای اسلامی افرادی با ایمان، شجاع، کارآمد در کشور، وظیفه شناس و وفادار به اسلام، نظام و انقلاب، پرانگیزه، سرسخت مقابل دشمنان و افرادی که دل به مطامع مالی ندارند حضور پیدا کنند.

 

هدف اصلی ارتقا کارآمدی و اداره بهینه کشور

استاندار البرز هدف اصلی را در انتخابات ارتقای کارآمدی و اداره بهینه کشور خواند و افزود: بنابراین میان انتخابات و حل مشکلات روزمره نسبتی مستقیم وجود دارد هرچه انتخابات منتج به روی کارآمدن افراد نخبه و شایسته تر و کارآمدتر و پویا و پرتحرک تر و چالاک تر باشد افق موجود برای حل مشکلات روشن تر و امید بخش تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این در روابط خارجی کشور انتخابات می تواند محکی برای حل مشکلات کشور و تقویت مواضع نظام در پرونده های مختلف سیاسی و روابط خارجی به ویژه در رفع تحریم های ضدایرانی باشد.

 

شعارهای دولت صادق الوعده اجرایی شده است

استاندار البرز با تشکر از عوامل اجرایی انتخابات در ادوار مختلف گفت: مطمئن هستم با شور و نشاط و انگیزه شما اتفاقات خوبی در کشور و استان شاهد خواهیم بود.

عبداللهی در محور دیگری با اشاره به توفیقات استان البرز در دولت سیزدهم افزود: حداقل یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به تخت های استان البرز اضافه شده و هشت بیمارستان جدید احداث شده است.

وی افزود: برای ارتقا سرانه های آموزشی ۳۰۰ مدرسه در نقاط مختلف استان البرز احداث گردیده است.

استاندار البرز توسعه خطوط آب و تصفیه خانه ها، گازرسانی به تمام روستاها ، قرارگرفتن نام البرز در فهرست استان های سبز کشور ، اقدامات موثر در ایجاد پست های حوزه برق و راهداری و تکمیل پروژه های نیمه تمام را از دیگر توفیقات استان البرز طی ۲ سال اخیر برشمرد.

وی همچنین بیان کرد: قرارگاه اجتماعی استان البرز در کشور نمونه شد و در جریان دور دوم سفر ریاست جمهوری نیز مورد توجه و تفقد رئیس جمهور محترم قرار گرفت.

استاندار البرز در ادامه گفت: البرز در حوزه آسیب های اجتماعی نیز بهبود وضعیت داشته است. اکنون اولین استان در کاهش جرائم هستیم.

وی افزود: در یک ماه خیر جرایم استان ۲۴ درصد کاهش یافته است که این مرهون تلاش های صورت گرفته در حوزه های امنیتی و انتظامی بوده است.

عبداللهی ادامه داد: با وحدت و انسجام فعالیت های اجتماعی در محلات استان البرز استمرار دارد و این موجب گردیده تا امروز البرز الگو و پایلوت اجرای طرح های اجتماعی در کشور باشد.

استاندار البرز همچنین اعلام کرد: اقدامات لازم صورت گرفته و زندان رجائی شهر کرج به عنوان دانشگاه فرهنگیان تغییرکاربری خواهد داد و به قطب فرهنگی در استان البرز تبدیل می شود.

هر شهروندالبرزی وکرجی با ۱۰ نفر صاحب رأی به میدان انتخابات بیاید

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج نیز در این همایش گفت: با اینکه دشمن میلیاردها دلار هزینه می کند اما مردم ما که بزرگ شده در مکتب حاج قاسم هستند همواره دست رد به توطئه های دشمنان زده اند .

” یحیی رمضانی” با اشاره به برگزاری دو انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: مانور بزرگی را روز جمعه یازدهم اسفندماه در پیش داریم و ترفندهای دشمن همچون جنگ ترکیبی و تشدید فشارهای اقتصادی و امثال آن هم خواب دشمنان را تعبیر نخواهد کرد.

فرماندار کرج ضمن تشکر از حضور گسترده عوامل اجرایی ستاد انتخابات در لبیک به فرمان استاندار البرز برای حضور در این گردهمایی بزرگ در روز جمعه فت: پیشنهاد ارزنده مدیریت عالی دولت در استان برای اینکه هر شهروندالبرزی وکرجی با ۱۰ نفر صاحب رای به میدان انتخابات بیاید فصل الخطاب همه ما روز جمعه ۱۱ اسفندماه برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باشد.

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است.