مجوز اردوی دانش‌آموزان برای بوستان‌های کرج الکترونیکی شد
مجوز اردوی دانش‌آموزان برای بوستان‌های کرج الکترونیکی شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از الکترونیکی شدن صدور مجوز اردوهای دانش‌آموزی جهت حضور در باغ گل‌ها، پارک بانوان، بوستان محیط‌بان و سایر عرصه‌های سبز متعلق به شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا عاقلی اظهار کرد: بوستان‌های شهر کرج همواره مورد استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان بوده و به طور مداوم صدور مجوزهای بازدید و اردوهای دانش‌آموزی انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال واحد روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای بیش از۲۴ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز از ۲۶۲ مدرسه مجوز بازدید از بوستان‌ها و عرصه‌های سبز شهری صادر کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: متقاضیان اردوهای برگزار شده در بوستان‌های شهر، معطوف به شهر کرج و استان البرز نبوده و چندین مجوز برای دانش‌آموزان استان‌های تهران و قزوین، طی ماه‌های اخیر صادر شده است.

عاقلی گفت: استقبال دانش‌آموزان در زمان برگزاری جشنواره‌ها بیش از سایر ایام است و در دو جشنواره اخیر “لاله ها” و “شب چله و انار” در دو بوستان شهید چمران و ایران کوچک، شاهد حضور پرشمار این عزیزان بودیم.

وی در ادامه از الکترونیکی شدن صدور مجوز بازدیدها و اردوهای دانش‌آموزی توسط سازمان سیما و منظر با همکاری سازمان فاوا خبر داد و بیان کرد: به طور قطع استقبال پرشور دانش‌آموزان از بوستان‌های کرج، وظیفه همکاران ما در قبال مدیریت، ورود و خروج، برنامه‌ریزی ساعات بازدید و ایمنی دانش‌آموزان و گروه‌های متقاضی را دوچندان می‌کرد و از این رو ایجاد یک ساختار ساده جهت عدم مراجعه حضوری مربیان و مسئولان مدارس و تکمیل فرم و تعهدنامه به صورت مجازی امری مهم محسوب می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: صرفه‌جویی در وقت و هزینه در کنار کاهش ترافیک ناشی از ترددهای خودرویی، جملاتی آشنا و تکراری در غیرحضوری شدن برخی امور اداری است، ولی تلاش نیروهای زحمتکش سازمان در انجام امور جاری به ساده‌ترین شکل، همواره بخشی از اهداف و سیاست‌های این مجموعه بوده و خواهد بود.

شایان ذکر است علاوه بر اخذ مجوز، در حال حاضر خدماتی همچون درخواست بررسی آفات گل و گیاه، درخواست هرس و جابجایی درختان نیز به صورت مجازی و غیرحضوری از طریق سایت سازمان به نشانی https://park.karaj.ir/portal/home/ قابل انجام است.

برای آشنایی با قسمت‌های مختلف صدور مجوز الکترونیکی، تصاویر زیر را مشاهده کنید.