سفرهای درون‌شهری کمالشهر سروسامان می‌گیرد
سفرهای درون‌شهری کمالشهر سروسامان می‌گیرد
رئیس شورای اسلامی کمالشهر گفت: در راستای تحقق شعار هوای پاک ضروری است تا سفرهای درون‌شهری با کمک حمل‌ونقل عمومی مدیریت شود.

به گزارش نوژان نیوز، رمضان شهبازی با اشاره به اهمیت توسعه فضای حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: حمل‌ونقل همگانی در شاخص‌های خدمات مدیریت شهری جزو مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای شهروندان به مطلوب‌ترین شکل مهیا شود.

وی افزود: کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و جلوگیری از ترافیک از مهم‌ترین عواملی است که مدیران شهری را به سمت و سوی حمایت بیشتر از سازمان حمل‌ونقل سوق می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی کمالشهر اضافه کرد: مدیریت سفرهای درون‌شهری به‌ویژه اتوبوسرانی و تاکسیرانی می‌تواند در ارتقای خدمات مدیریت شهری تأثیرگذار باشد.

شهبازی با اشاره به تراکم بالای جمعیت تصریح کرد: امروزه با توجه به افزایش جمعیت، مدیریت شهری با چالش‌های متعدی روبه‌رو است، در این میان رانندگان با تمام توان خود در راستای ایجاد رفاه عمومی همواره در تکاپو هستند تا بتوانند نیاز شهر را در این عرصه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: فعالان عرصه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه رانندگان می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگ شهر تأثیرگذار باشند.

رئیس شورای اسلامی کمالشهر تصریح کرد: این سفیران فرهنگ شهرها جزو کوشاترین و صبورترین مشاغل هستند، زیرا به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به عموم شهروندان در تمام ایام سال هستند و بدون هیچ چشمداشتی با تلاش بی‌شائبه خود این مهم را بارها به اثبات رسانده‌اند.