پرداخت ماهیانه ۱۸ هزار میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران البرزی
پرداخت ماهیانه ۱۸ هزار میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران البرزی
مدیرکل تامین اجتماعی البرز گفت: مستمری بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان در سطح استان 366 هزار نفر هستند که از این تعداد حدود 203 هزار و 400 نفر مستمری بگیر اصلی هستند.

به گزارش نوژان نیوز، داود سعدزاده با اشاره به پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال ماهانه به مستمری بگیران استان افزود: پرداخت این مبالغ به حدود ۲۰۳ هزار مستمری بگیر سازمان در استان نیازمند وصول به موقع منابع مورد نیاز است که تحقق این تعهد مهم برای سازمان، مستلزم همکاری کارفرمایان استان در پرداخت به موقع حق بیمه به مجموعه تامین اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی البرز با اشاره به نقش تامین اجتماعی در ایجاد امنیت و عدالت اجتماعی اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم این سازمان، انجام تکالیف حمایتی خود در قبال کارگران و کارفرمایان تحت پوشش است و رویکرد سازمان مبتنی بر تلاش همه جانبه برای تداوم و استمرار حیات کارگاه‌ها و جلوگیری از ایجاد رکود در چرخه تولید است.

سعدزاده تاکید کرد: رسالت تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای بیمه شدگان در دوران اشتغال و مستمری بگیران و بازنشستگان در دوران فراغت از کار است.
وی بیان کرد: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از دستاوردهای مهم این سازمان است که بر سه قشر دانشجویان، زنان خانه دار و دختران تحت پوشش تمرکز دارد، به نحوی که دانشجویان می توانند از دفترچه های درمانی پدر استفاده و مبلغ محدودی بابت حق بیمه بازنشستگی پرداخت کنند و در زمان فارغ التحصیلی از سوابق بیمه بهره‌مند شوند.

سعدزاده عنوان کرد: تامین اجتماعی در استان البرز با ۹ شعبه اصلی و ۷ کارگزاری رسمی خدمات مختلف بیمه‌ای به مخاطبین خود ارائه می کند و هم اکنون ۵۴ خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.tamin.ir به مخاطبان خود عرضه می‌کند.