تفرجگاه پاکرود به مرکز گردشگری شهر کرج تبدیل می‌شود
تفرجگاه پاکرود به مرکز گردشگری شهر کرج تبدیل می‌شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پارکرود در مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال تکمیل است.

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا عاقلی در آیین اختتامیه و اهدا لوح تقدیر به برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم مسابقه طراحی فضای ورودی و اِلمان تفرجگاه پاکرودکرج، اظهار داشت: پس از اجرای موفق این پروژه در فاز اول و به عنوان نقطه قوت عملکرد مدیریت شهری در دوره کنونی، عملیات اجرایی فاز دوم پارکرود در مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال تکمیل است.

وی افزود: تلاش‌های بی‌وقفه عمرانی و فضای سبز از اسفند ۱۴۰۰ در این پروژه تداوم داشته و ایجاد درآمد پایدار، حضور گردشگران، استفاده شهروندان و امکان بهره‌مندی عموم مردم از مواهب خدادادی رودخانه کرج از نتایج این طرح موفق است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات راه‌اندازی سیستم روشنایی و نصب پایه چراغ لوکس در این پروژه به سرانجام رسیده است، بیان کرد: پروژه تفرجگاهی پارکرود در آینده‌ای نزدیک، با طراحی‌ها و نورپردازی‌های ویژه، طراحی اِلمان و فضای ورودی، جانمایی آثار حجمی، تجهیز مبلمان شهری و پل ارتباطی بین دوطرف رودخانه می‌تواند به مرکز گردشگری شهر کرج تبدیل شود.

عاقلی، تعامل و هم‌اندیشی در حوزه‌های گردشگری و فرهنگی را در جهت تبادل تجربیات و ارائه پیشنهادات، بسیار مهم و کارساز دانست و اضافه کرد: در آیین اختتامیه و اهدا لوح تقدیر به برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم مسابقه طراحی فضای ورودی و اِلمان تفرجگاه پاکرودکرج مقدمات برگزاری مسابقه طراحی اِلمان میدان توحید به عنوان یک میدان شاخص در شهر مورد بررسی قرار گرفت.