بانک ها در اعطای تسهیلات نهضت مسکن همراه شوند
بانک ها در اعطای تسهیلات نهضت مسکن همراه شوند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمام بانک ها در کنار بانک مسکن استان در اعطای تسهیلات مورد نیاز نهضت مسکن همراه شوند .

به گزارش نوژان نیوز،احمد افضلی”  در نشست کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان البرز افزود: پیشبرد اهداف و برنامه های نهضت ملی مسکن در البرز بویژه در شهر جدید مهستان که به عنوان یکی از سایت های اصلی این پروه در طرح ملی بوده، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: براین اساس ضمن تقدیر از همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد استان انتظار می رود نسبت به تسریع در صدور اسناد رهنی منطقه به عنوان یکی از محوری ترین امور مربوط به طرح، اقدام لازم صورت پذیرد.

افضلی تاکید کرد: همچنین ایجاد نمایندگی ثبت اسناد و املاک در شهر جدید مهستان بعنوان یکی از سایت های مهم احداث مسکن ملی در سطح استان البرز و همچنین انجام امورات اداری شهروندان که در آینده ای نزدیک جمعیت بالایی را در خود جای خواهد داد، اهمیت ویژه ای دارد که امید می رود با همکاری مسوولان شهر جدید مهستان و اداره کل ثبت اسناد شاهد راه اندازی نمایندگی این اداره در منطقه باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: بر اساس تاکید استاندار علاوه بر تعهدات استان در حوزه مسکن ملی، تکمیل پروژه های مسکن مهر استان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در آینده ای به نتایج مطلوب دست یافته و تحویل متقاضیان شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری بانک مسکن استان البرز در ارایه تسهیلات مورد نیاز در اجرای طرح ملی نهضت مسکن خواستار همکاری سایر بانک های عامل استان در این پروژه شد و گفت: سهمیه استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن، ۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد است .