تشریح جزئیات حادثه انفجار کارخانه شهرک صنعتی سیمین‌ دشت
تشریح جزئیات حادثه انفجار کارخانه شهرک صنعتی سیمین‌ دشت
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز جزئیات انفجار کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان فردیس که با مصدومیت ۵۳ نفر و خساراتی همراه شد را تشریح کرد.

به گزارش نوژان نیوز،حمید رضا عقاب نشین” با اشاره به اینکه ۲ مرحله بازدید از این واحدصنعتی حادثه دیده صورت گرفت،‌گفت: این حادثه عصر دیروز سه شنبه به دنبال انفجار سلیندر تزریق گاز اسپری در کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی شهرک صنعتی سیمین دشت رخ داد که بلافاصله امدادگران آتش نشانی، مدیریت کنترل بحران، اورژانس و بخش امداد شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بازدیدها و بررسی های میدانی مشخص شد که این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته اما در بخش خسارات مادی نیز تنها یکی از سالن‌های تولید با مشکل مواجه شده که طی یک هفته، امکان نصب تجهیزات جدید و راه اندازی دوباره آن وجود دارد.

عقاب نشین ادامه داد: سایر بخش های تولیدی این کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سالم بوده و آسیب ندیده است.

بنا به گفته این مسوول، تعدادی از مصدومان حادثه به صورت سرپایی درمان شده و تعدادی دیگر نیز جهت تکمیل روند درمانی به بیمارستان های استان البرز و تهران اعزام شدند.

طبق آخرین آمار مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی استان البرز، از مجموع ۵۳ مصدوم این حادثه،۴۰ نفر آنان تا صبح امروز از بیمارستان مرخص شدند و اکنون ۱۳ نفر دیگر در بیمارستان های البرز و تهران بستری هستند که وضعیت عمومی پنج نفر آنان بدحال توصیف شده است.