انتخابات پرشوری پیش روی البرز است
انتخابات پرشوری پیش روی البرز است
استاندار البرز با اشاره به تکثر داوطلبان مجلس شورای اسلامی و شور و نشاط شکل گرفته در این استان اعلام کرد: این وضعیت بیانگر برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالای مردم در البرز است.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست ستاد انتخابات استان البرز افزود با بررسی های دقیق و شناسایی نقاط ضعف برگزاری انتخابات ادوار گذشته استان باید نسبت به رفع موانع چاره اندیشی کرد..

استاندار البرز گفت : باید بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم کنیم .

عبداللهی ، مهمترین رویکرد استان را در برگزاری انتخابات پیش رو ، رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب یعنی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت برشمرد.

وی گفت : اکنون با توجه به تحقق بسیاری از اهداف قرارگاه اجتماعی استان موج گسترده ای از اعتماد و رضایتمندی در بین مردم ایجاد شده که این روند باید تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآورشد: با جدیت به دنبال تکمیل و گره گشایی پروژه های بیمارستانی استان هستیم و با این روند تا پایان دولت سیزدهم حدود هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت مراکز درمانی البرز اضافه می شود.
استاندار البرز افزود: رشد سرانه های بهداشتی و درمانی در البرز بسیار کند و در مقاطع طولانی، ثابت بوده است.

در نشست ستاد انتخابات استان البرز روند اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت و فرمانداران و اعضای کمیته های برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا ارایه دادند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود.