درخواست های مردمی حوزه آب و فاضلاب در سفر ریاست جمهوری به استان البرز در کمترین زمان ممکن به نتیجه می رسد
درخواست های مردمی حوزه آب و فاضلاب در سفر ریاست جمهوری به استان البرز در کمترین زمان ممکن به نتیجه می رسد
محمد رسولي امين نماينده تام الاختيار شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در البرز گفت: همه همکاران ما در مجموعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آبفای البرز پیگیر خواسته های به حق مردم تا حصول نتیجه رضایت بخش هستند.

به گزارش نوژان نیوز، محمد رسولی امین نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در البرز با اشاره به برگزاری میز خدمت مردمی که به مدت ۳ روز در البرز دایر شد، گفت: درخواست های مردمی ثبت شده و در کمترین زمان ممکن بررسی و نتیجه به مراجعین اعلام می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت، وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور حل مشکلات مردم است، گفت: در این سفرها و با برگزاری میز ارتباط مردمی، عرصه مناسبی برای ارتباط مستقیم و رودرروی مردم و مسئولان فراهم شده است.

رسولی امین افزود: این موضوع موجب ارتباط نزدیک مردم و دولت می شود و گام بلندی در راستای هدف اصلی دولت که همان مردمی سازی است به شمار می رود.

نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آبفا کشور در بخش دیگری از صحبتهای خود تأکید کرد: با بهره برداری از ۱۲۹۳ میلیارد تومان پروژه در سفر دوم رئیس جمهور، شاهد ارتقا بیش از پیش شاخص های آب و فاضلاب در استان خواهیم بود.