اقدامات جهادی دولت سطح زندگی مردم البرز را ارتقاء داده است
اقدامات جهادی دولت سطح زندگی مردم البرز را ارتقاء داده است
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اقدامات جهادی و مردم محور دولت سیزدهم سطح زندگی مردم البرز را ارتقاء‌داده است.

به گزارش نوژان نیوز، «سعید جابری انصاری» به دومین سفر استانی رییس جمهور به البرز در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: استاندار البرز رکورددار توسعه و تکمیل پروژه های زیرساختی در کشور است.

وی اظهار کرد: استان البرز که به «ایران کوچک» مشهور است در دومین سفر استانی رییس جمهور شاهد بهره برداری از پروژه های تاثیرگذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، حمل و نقل، ورزشی، بهداشتی، آب و فاضلاب، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این طرح ها در دهه چهارم انقلاب اسلامی اعتماد عمومی و شور و نشاط اجتماعی را دوچندان می کند، گفت: بهره برداری از این پروژه ها با تلاش شبانه روزی استاندار البرز و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان است که برگ زرینی برای این استان خواهد بود.

جابری انصاری به نقش استراتژیک این استان با سایر استان ها اشاره کرد و از رسانه ها و هنرمندان البرزی خواست تا این اقدامات مهم را به تصویر بکشند تا برای همیشه در ذهن مردم و در تاریخ ماندگار شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم در استان البرز تاثیر این اقدامات را در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی بسیار تاثیرگذار دانست.