سرعت مهاجرت ها بیشتر از توسعه زیر ساخت ها در البرز است
سرعت مهاجرت ها بیشتر از توسعه زیر ساخت ها در البرز است
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با بیان اینکه سالانه ۱۰۰ هزار نفر به جمعیت این استان افزوده می شود ، گفت: سرعت مهاجرت پذیری بیشتر از توسعه زیر ساخت ها در البرز است.

به گزارش نوژان نیوز،محمد جواد کاظمینی” در نشست با مجمع پیشکسوتان استان البرز افزود: طبق آمار ، نرخ مهاجرت پذیری استان البرز حتی از تهران هم بیشتر است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تاکید کرد: این درحالی است که البرز از زیرساخت های لازم برای این جمعیت روز افزون برخوردار نیست.

کاظمینی با اشاره به اینکه بخشی از افزایش آمار جمعیتی البرز به مهاجرت اتباع خارجی بازمی گردد یاد آورشد: براین اساس اجرای طرح بازگشت اتباع خارجی به وطن خود در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنانش گفت: اکنون قرارگاه اجتماعی و ازدواج با هدف تسهیل در ازدواج جوانان البرز تشکیل شده ضمن آنکه در این بخش به سمت برنامه های مردمی سازی پیش می رویم.

کاظمینی خطاب به اعضای پیشکسوتان استان البرز تاکید کرد: هماهنگی های لازم از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی البرز برای حل مشکلات اجتماعی صورت می گیرد اما لازم است همراهی ویژه ای از اعضای این مجمع با توجه به سوابق وتجارب آنان داشته باشیم .

مجمع پیشکسوتان استان البرز یک تشکل مردم نهاد است که افراد نخبه و باتجربه در بخش های مختلف اعضای آن را تشکیل می دهند و از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

استان البرز دارای بیش از سه میلیون و۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.