صنایع البرز به کمک ورزش بیایند
صنایع البرز به کمک ورزش بیایند
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه صنایع برخی استان ها حامی ورزش هستند، گفت: جای خالی حمایت صنعت از ورزش در البرز دیده می شود که نیاز است تا واحدهای صنعتی این استان به کمک ورزش بیایند.

به گزارش نوژان نیوز، «بهزاد فروغی» در آیین تجلیل از افتخار آفرینان استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد با بیان اینکه نبود حمایت صنعت از ورزش یکی از دغدغه های ورزش البرز است، افزود: در برخی استان ها مانند اصفهان، کرمان و آذربایجان شرقی صنایع حامی ورزش هستند و حتی تیم هایی با عنوان این صنایع به میادین ورزشی می روند.

وی تصریح کرد: اگر هیات ها یا تیم های ورزشی به بیت المال و خزانه دولتی وصل نباشند محکوم به نابودی هستند امیدواریم با تدبیر استاندار البرز بتوانیم از صنعت برای رونق ورزش کمک بگیریم.

فروغی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران و مدال آوران میادین ورزشی به خصوص مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اشاره کرد و اظهار کرد: همانطور که معظم له تاکید داشتند ورزشکاران ایرانی به خصوص بانوان حضوری تاثیرگذار در میادین ورزشی داشتند و بانوان ورزشکار البرزی نیز در این مسابقات در حوزه عفاف وحجاب خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه البرز میزبان بیش از پنج هزار شهید است، گفت: هر کسی که در البرز کار می کند باید بداند جا پای چه کسانی می گذارد.

 

تامین مسکن برای ورزشکاران البرزی

فروغی در ادامه به موضوع مسکن ورزشکاران اشاره کرد و افزود: در استان تهران یک پروژه هزار واحدی مسکونی برای مدال آوران پیش بینی شده که امیدواریم این موضوع برای البرز نیز بومی سازی شود.

وی یادآور شد: در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۳۳ البرزی شرکت کردند که در نهایت ۱۹ مدال به خانه آوردند.