بازدید شهردار کرج از روند پیشرفت پروژه مسیر ویژه اتوبوس تندرو کرج
بازدید شهردار کرج از روند پیشرفت پروژه مسیر ویژه اتوبوس تندرو کرج
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: شهردار کرج در بازدیدی از پروژه مسیر ویژه اتوبوس تندرو در جریان روند اقدامات این طرح قرار گرفت.

به گزارش نوژان نیوز، فرزین فرشاد ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: اقدامات اجرایی این پروژه با توجه به مصوبات وزارت کشور و طرح جامع حمل و نقل شهر کرج همچنین نقطه نظرات اعضای شورای شهر و پیگیری‌های مستمر شهردار کرج با هدف تسهیل در تردد ناوگان جمل و نقل عمومی، تردد ایمن عابرین پیاده، افزایش ایمنی و رضایت شهروندان آغاز شده است.

وی با اشاره به بازدید شهردار کرج از پروژه مسیر ویژه اتوبوس تندرو(حدفاصل پایانه شهید سلطانی تا پایانه حصارک)، افزود: طی این بازدید دستورات ویژه‌ای توسط شهردار کرج به منظور تسریع در عملیات اجرایی صادر شد.

فرشاد تأکید کرد: شهردار کرج در حاشیه بازدید از پروژه مسیر ویژه اتوبوس تندور متذکر شد تمامی مناطق و سازمان‌ها بایستی اهتمام و همکاری ویژه‌ای جهت پیشبرد پروژه مذکور داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از پروژه مسیر ویژه اتوبوس تندرو به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهر کرج یاد کرد و گفت: بدون شک اجرای این طرح در راستای توسعه حمل و نقل عمومی نقش تأثیرگذاری را در راستای انضباط بخشی جریان ترافیک و توسعه عدالت اجتماعی ایفا خواهد کرد.