معاون استاندار البرز بر شناسایی نقاط آسیب پذیر قاچاق کالا تاکید کرد
معاون استاندار البرز بر شناسایی نقاط آسیب پذیر قاچاق کالا تاکید کرد
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر شناسایی نقاط آسیب پذیر استان در ورود کالاهای قاچاق به منظور جلوگیری از آسیب به حوزه تولید ملی تاکید کرد.

به گزارش نوژان نیوز، مرتضی ولی پوری” در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز با بیان اینکه قدردان زحمات تلاشگران این عرصه هستیم، افزود: ورود کالاهای قاچاق به استان و شهرستان ها سبب تضعیف تولید در سطح استان و ملی می شود و رفع این مشکل مستلزم تلاش و همدلی مضاعف کلیه متولیان امر در راستای مبارزه با این اقدام شوم است.

وی ادامه داد: باتوجه به حساسیت موضوع، تمام فرمانداران شهرستان ها موظف به برگزاری جلسات با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط به صورت منظم و تخصصی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر امر نظارت، افزود: به منظور جلوگیری از موازی کاری دستگاه ها و بهبود عملکرد بازرسی، بازرسان تمام دستگاه ها موظف هستند در قالب گشت های مشترک نسبت به بازرسی بر عملکرد اصناف و فعالان حوزه های مختلف و ارایه گزارش به کمیسیون هستند.

وی با بیان اینکه کالای بدون شناسه، قاچاق محسوب می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی با همکاری کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای فاقد شناسه را تعیین تکلیف کنند.